یخچال و فریزر

یخچال فریزر امرسان

امرسان

BFN27D502-WB5

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

یخچال فریزرهای بالاپایین، مهم‌ترین انواع یخچال فریزرهای موجود در بازار هستند. این دستگاه‌ها مناسب زندگی‌های امروزه است که در آن فضاها کوچک‌تر شده و قیمت‌ها بزرگ‌تر. یخچال‌فریزرهای بالاپایین، با اشغال فضای کم‌تری، وظیفه‌ی فریزر و یخچال را به خوبی انجام می‌دهند و هزینه‌ی کم‌تری بر عهده‌ی شما می‌گذارند. یخچال فریزر بالا پایین ۲۷ فوت بدون یخساز امرسان مدل BFN27D با همین هدف طراحی و ساخته شده‌است.

  • مشخصات
  • نقد و بررسی
مشخصات یخچال
تعداد طبقات یخچال
تعداد طبقات درب یخچال
تعداد کشو
سایر ویژگی‌های یخچال
مشخصات فریزر
گنجایش فریز
تعداد طبقات فریزر
تعداد کشوی فریزر
سایر ویژگی‌های فریزر
مشخصات کلی
نمودار مصرف انرژی
گنجایش کل به لیتر
گنجایش کل به فوت
محدوده گنجایش کل به لیتر
نوع مقاومت در برابر برفک
سایر ویژگی‌ها
لزوم اتصال به شیر آب
امکانات یخچال
جهت باز شدن درب یخچال
جهت باز شدن درب فریزر
گنجایش یخچال

طراحی یخچال فریزر بالا پایین ۲۷ فوت بدون یخساز

در نگاه اول، نسبت‌های منظم و دقیقی که بین اجزای مختلف یخچال فریزر بالا پایین ۲۷ فوت بدون یخساز امرسان مدل BFN27D رعایت شده، چشم‌ها را نوازش می‌دهد. جدای از این نسبت‌های منظم، طراحی ساده‌ی این یخچال‌فریزر، ویژگی دیگری است که به چشم می‌خورد. یخچال‌فریزر، یکی از مهم‌ترین اجزای هر آشپزخانه است. ساده بودن طراحی یخچال‌فریزر به آشپزخانه‌های شلوغ و پر از اجزای مختلف کمک می‌کند تا از نظر بصری، فضای آشپزخانه به آرامش برسد.

در این دستگاه، یخچال در قسمت بالا و فریزر در پایین قرار گرفته‌است. اگر براساس میزان استفاده نگاه کنیم، تعداد دفعات استفاده از یخچال، به مراتب بیش‌تر از استفاده از فریزر است؛ به همین دلیل قرارگرفتن فریزر در پایین، باعث می‌شود تا کم‌تر خم شوید و آسیبی به ستون فقرات شما وارد نشود.

پایه‌های قابل تنظیم و چرخ‌دار، به جابه‌جایی یخچال فریزر چه در داخل آشپزخانه و چه در هنگام جابه‌جایی منزل کمک می‌کنند. این پایه‌ها به قدری روان هستند که نیازی به وارد کردن نیروی زیاد نیست و به راحتی می‌توان یخچال را جابه‌جا کرد. در طراحی این دستگاه، به دلیل حفظ سادگی و زیبایی، خبری از دستگیره نیست و به جای آن، بر روی در، زائده‌های کوچکی طراحی شده که استفاده از آن‌ها شاید حتی از دستگیره ‌هم راحت‌تر باشد. در تمام سطح سفیدرنگ این یخچال‌فریزر، تنها دو مستطیل مشکی دیده‌ می‌شود؛ نمایشگر LED و آب‌ریز خارجی آب‌سرکن. این دو مستطیل مشکی، در عین حفظ سادگی، نمای یخچال را متمایز کرده‌است.

طراحی فضای داخلی یخچال فریزر امرسان

فضای داخلی یخچال فریزر بالا پایین ۲۷ فوت بدون یخساز امرسان مدل BFN27D با استفاده از شیشه‌های عریض و نشکن، به ۳ طبقه تقسیم شده‌است. عرض شیشه‌های جداکننده کاملا مناسب قراردادن ظروف مختلف است و اگر ارتفاع ظرفی هم از ارتفاع طبقات بیشتر بود، به راحتی می‌توانید ارتفاع طبقه را با استفاده از شیارهای تعبیه شده بر روی دیواره‌ی داخلی یخچال، تغییر دهید. در زیر طبقات شیشه‌ای، ۲ کشو برای نگه‌داری میوه و سبزی‌جات تازه قرار داده شده‌است.

میوه‌ها و سبزی‌جات بهتر است به ۲ دلیل در طبقات یخچال نگه‌داری نشوند: اول آن‌که میوه و سبزی‌جات ممکن است گل و لای داشته و آلوده باشند و این آلودگی را به سایر مواد غذایی منتقل کنند. دوم این‌که میوه‌ها و سبزی‌جات برای حفظ تازگی و طراوت، نیاز به یک محیط مرطوب دارند که کشوهای پلاستیکی Fresh Box برای همین منظور تعبیه شده‌اند. این کشوها رطوبت هوا را حفظ می‌کنند و عمر ماندگاری میوه و سبزی‌جات را افزایش می‌دهد.

برای آن‌که بطری‌ها نوشیدنی در کنار موادغذایی قرار نگیرند، دو طبقه‌ی بزرگ بر روی در یخچال قرار داده شده‌است. این دو طبقه برای نگه‌داری بطری انواع نوشیدنی و شیر فضای کافی دارد. بالای این طبقات هم، دو طبقه‌ی کوچک‌تر، برای تخم‌مرغ، لبنیات و موادغذایی کوچک در نظر گرفته شده‌است. ارتفاع طبقات روی در، در صورت نیاز، قابل تغییر دادن است.

ابعاد یخچال فریزر بالا پایین ۲۷ فوت بدون یخساز

قبل از اقدام به خرید یخچال فریزر، بهتر است محل قرارگیری آن را مشخص کنید و براساس ابعاد محل قرارگیری، یخچال‌فریزر خود را انتخاب کنید. ابعاد این ‌یخچال ‌فریزر ۱۸۵*۸۱.۵ *۷۹ سانتی‌متر است. این تقریبا ابعاد استاندارد یک یخچال فریزر است که در هر آشپزخانه‌ای با هر ابعادی قابل استفاده خواهد بود. به همین دلیل حتی در جا‌به‌جایی منزل هم به مشکلی برنخواهید خورد.

ظرفیت و گنجایش

ظرفیت فضای داخلی یخچال ۳۷۳ لیتر است. به نظر نمی‌رسد که یک خانواده‌ی ۳ تا ۵ نفره، به چیزی بیش از این ظرفیت، برای نگهداری موادغذایی احتیاج داشته‌باشد.

ویژگی‌های فنی یخچال فریزر ۲۷ فوت امرسان
یخچال فریزر بدون برفک

سیستم خنک‌کننده‌ی یخچال فریزر بالا پایین ۲۷ فوت بدون یخساز امرسان مدل BFN27D، کاملا بدون برفک است. تفاوتی نمی‌کند که در چه شرایطی از یخچال‌فریزر استفاده می‌کنید؛ در اثر کارکرد دستگاه، برفکی تولید نخواهد شد. در این شرایط دیگر خبری از فرآیند طاقت‌فرسای برفک‌زدایی را نخواهد‌بود. سرمایش یخچال و فریزر در این دستگاه به صورت جداگانه تامین می‌شود. این عملکرد باعث می‌شود تا هر قسمت با توجه به میزان مورد نیاز، تامین سرما کند و به هیچکدام از قسمت‌ها فشار وارد نشود.

قفل کودک یخچال فریزر

برای آن‌که کودکان دلبندتان از آب‌سردکن، بدون اجازه‌ی شما استفاده نکنند، قفل کودک مجزا بر روی آن نصب شده‌است. سیستم کنترل دیجیتال، به نمایشگر LED و صفحه‌ی لمسی مجهز است. با استفاده از این سیستم، می‌توانید دما و وضعیت کلی یخچال‌فریزر را تنظیم کنید. از آن‌جایی که کودکان معمولا به وسایل منزل علاقه دارند، برای جلوگیری از تغییر دما توسط کودکان، این نمایشگر به قفل کودک مجهز شده‌است.

فیلتر بوگیر

موادغذایی داخل یخچال هرکدام بوی مختص به خودشان را دارند. این بوها در داخل یخچال دائما باهم ترکیب می‌شوند و بوی نامطبوعی تولید می‌کنند که ممکن است به تمام موادغذایی خارج از بسته‌بندی در یخچال سرایت کند. از آن‌جایی که هیچ‌کس مایل نیست که موادغذایی مصرفی‌اش‌، بوی نامطبوعی داشته باشد، در این یخچال از یک فیلتر بوگیر قوی استفاده شده‌است. این فیلتر بوگیر با استفاده از کربن فعال‌شده، تمامی بوهای داخل یخچال را به خود جذب می‌کند و شما با خیال راحت می‌توانید موادغذایی مختلف را در یخچال، کنار هم، نگه‌داری کنید.

کشوهای نگهدارنده

فریزر این دستگاه از سه کشوی بزرگ و جادار تشکیل شده‌است. بدنه‌ی این کشوها از جنس پلاستیک ساخته شده‌است. این کشوها برای نگه‌داری انواع مواد پروتئینی، میوه و سبزی‌جات فضای کافی دارند. این فریزر با استفاده از فناوری انجماد سریع، در مدت زمانی کوتاهی، مواد پروتئینی، میوه و سبزی‌جات را منجمد می‌کند. این سرعت بالای انجماد باعث می‌شود تا موادغذایی طراوات خود را از دست ندهند و با همان تازگی اولیه، برای مدت زمان زیادی نگه‌داری شوند.

مصرف انرژی

یخچال فریزر بالا پایین ۲۷ فوت بدون یخساز امرسان مدل BFN27D دارای مصرف پایینی است و از این رو از آن با عنوان محصولی سازگار با محیط یاد می‌شود.

جمع‌بندی

یخچال فریزر بالا پایین ۲۷ فوت بدون یخساز امرسان مدل BFN27D ، ظرفیت مناسب یک خانواده‌ی ۳ تا ۵ نفره را ارائه می‌کند. انتخاب یخچال براساس میزان ظرفیت و توجه به جمعیت خانواده، به کاهش برآیند مصرف انرژی خانواده منتهی می‌شود. طراحی این یخچال‌ فریزر ساده و بدون پیچیدگی و شلوغی است و این طراحی ساده، باعث می‌شود تا بابت بهم نخوردن نظم دکوراسیون آشپزخانه‌ی خود آسوده خاطر باشید.