اجاق گاز

اجاق گاز بست مدل BGC5-1013

بست

BGC5-1013

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

معرفی اجاق گاز بست مدل BGC5-1013 انتخاب اجاق گاز بستگی به میزان مصرف دارد ، برای مثال اگر اجاق گازی برای دفتر یا محل کارتان می خواهید و میزان مصرفتان فقط برای درست کردن آبجوش یا گرم کردن غذا هست، اجاق گاز هایی با یک یا دو شعله برای شما مناسب هستند. اجاق گاز ها به جز تعداد شعله ، از نظر امکانات نیز تفاوت های زیادی دارند . اجاق گاز مبله بست مدل BGC5-1013 دارای 5 شعله بوده و گنجایش محفظه فر آن 90 لیتر می باشد . تعداد موتور جوجه گردان این اجاق گاز بُست 2 عدد و جنس بدنه آن لعاب سفید می باشد . این محصول دارای شیشه رویه اجاق گاز نیز می باشد .

  • مشخصات
  • نقد و بررسی
مشخصات کلی
ارتفاع ۶۰ سانتی‌متر
پهنا
عمق ۸۰ سانتی‌متر
جنس بدنه لعاب
جنس ولوم ها مقاوم در برابر حرارت
تعداد شعله اجاق پنج عدد
محل قرارگیری شعله پلوپز وسطی
سایر ویژگی‌ها جرقه زن داخلی ، ترموکوبل صفر ثانیه ، کلید ایمنی درب فر ،جرقه زن ، ولوم مقاوم در برابر حرارت و شبکه چدنی

اجاق گاز بست مدل BGC5-1013

اجاق گاز بست مدل BGC5-1013 به دلیل طراحی زیبا و منحصربه‌فرد، یکی از پرطرف‌دارترین و پرفروش‌ترین محصولات شرکت تولیدی بست است. این اجاق‌گاز چدنی بوده و استفاده از آن بسیار راحت و لذت‌بخش است. تمامی اجاق‌گازهای شرکت بست دارای سیستم امنیتی ترموکوبل هستند، باتوجه‌به این موضوع، در صورت خاموش‌شدن شعله به هر دلیلی، گاز به طور اتوماتیک قطع شده و نشتی صورت نمی‌گیرد.

جنس بدنه اجاق‌گاز BGC5-1013 از لعاب بوده و 5 شعله با اندازه‌های مختلف روی سطح گاز تعبیه شده‌اند. دارابودن فندک باعث جلوگیری از صرف هزینه اضافی برای خرید فندک خواهد شد. پایه‌های این اجاق‌گاز قابل تنظیم بوده و ارتفاع آن بسته به سلیقه مشتری قابل تغییر است.

اجاق‌گاز BGC5-1013 دارای فر و دو عدد جوجه‌گردان است. آیا فرزند شما هم عاشق کیک یا جوجه‌های بریانی است؟ پس بدون درنگ این گاز را انتخاب کرده و از پخت غذاهای خوشمزه در منزل لذت ببرید. فر دارای جرقه‌زن و لامپ است. وجود لامپ درون فر به شما امکان می‌دهد از وضعیت غذای درون فر مطلع شوید و نیازی به باز کردن مداوم درب نداشته باشید.

فر این اجاق گاز بست مدل BGC5-1013 نیز مانند سایر اجاق‌گازهای شرکت بست دارای طبقات مجزا است، پوشش جلوی فر از جنس شیشه دوجداره است، درصورتی‌که می‌خواهید بین دو شیشه را تمیز کنید، می‌توانید با کمی دقت شیشه را از فر جدا کرده آن را تمیز کرده و مجدداً سر جای خود قرار دهید. سینی فر نیز به‌گونه‌ای طراحی شده که لبه‌های آن بلندتر از سطح اصلی باشد، در نتیجه نیازی نیست نگران ریختن غذا روی سطح پایینی فر باشید.