جاروبرقی

جاروبرقی سایا

سایا

LOTUS

4,100,000 تومان

از جمله لوازمی که در منزل همه ما یافت می‌شود جاروبرقی است. داشتن این دستگاه نیازی است که نمی‌توان آن‌را نادیده گرفت. مدل‌ها گوناگون جاروبرقی که در بازار وجود دارد؛ نیازهای متفاوتی را پوشش می‌دهد. جاروهای بزرگ و صنعتی برای استفاده‌های طولانی مدت که به قدرت فراوان نیاز دارد؛ مناسب است. جاروهای کوچک و شارژی برای تمیز کردن خودروها یا دفترهای کوچک استفاده می‌شود و جاروبرقی‌های خانگی نیز در بین این دو دسته قرار دارد. خرید جاروبرقی سایا مدل لوتوس از نظر قیمت و کیفیت انتخاب خوبی به نظر می‌رسد.

  • مشخصات
  • نقد و بررسی
مشخصات کلی
تعداد سری 4 عدد
تعداد چرخ 3 عدد
نوع جاروبرقی کیسه‌ دار
نوع فیلتر خروجی Active HEPA
قدرت موتور 2000 وات
طول کابل برق 6 متر
محدوده طول کابل برق 9 متر
امکانات جاروبرقی امکان تنظیم توان مکش، دارای فیلتر محافظ موتور، امکان استفاده به همراه کیسه کاغذی و پارچه‌ ای، دارای فیلتر میکروکربن فعال، کلاس عایق الکتریکی ۲، پاکت با الیاف Non-Woven، سیم جمع کن خودکار
عملکرد جاروبرقی
گنجایش مخزن جاروبرقی 6 لیتر
امکانات ظاهری لوله تلسکوپی
دستگاه نمایش وضعیت نشانگر پر بودن مخزن

ویژگی‌های ظاهری جارو برقی سایا مدل lotus

جاروبرقی سایا مدل lotus، با توان 2000 وات در دسته لوازم خانگی قرار می‌گیرد و برای استفاده در منازل بسیار مناسب است. این جارو نزدیک به ۵ کیلوگرم وزن دارد که جابه‌جایی آن روی چرخ‌هایش را ساده خواهد کرد. دو چرخ بزرگ در قسمت عقب و یک چرخ هدایت کننده کوچک در جلو، حمل و نقل این جارو را برعهده دارند. روی بدنه تخم مرغی این دستگاه دکمه‌ای برای روشن و خاموش و دکمه‌ای برای جمع کردن سیم قرار دارد. بین این دو، درجه‌ای برای تنظیم مکش تعبیه شده که با توجه به سطح می‌توانید مکش را تنظیم کنید. در بالای آنها نیز کپسول نمایشگر وضعیت قرار گرفته است که میزان پر یا خالی بودن کیسه جارو را به شما نشان می‌دهد. دسته محکمی که در بالاترین بخش این جارو قرار گرفته نیز جابه‌جایی آن را ساده‌تر خواهد کرد. این جارو در سه رنگ مشکی، سفید و قرمز عرضه شده که می‌توانید آن‌را با دیگر لوازم خانگی خود هماهنگ کنید.

ویژگی‌های فنی و بهداشتی جاروبرقی سایا مدل lotus

جاروبرقی سایا مدل Lotus فیلتر بهداشتی مناسبی دارد که از موتور در برابر نفوذ گرد و غبارهای گوناگون پیشگیری می‌کند و بدین ترتیب سلامت موتور را تضمین خواهد کرد. در این دستگاه می‌توانید از کیسه پارچه‌ای یا کاغذی استفاده کنید که بسته به شرایط و امکانات در دسترس شما دارد. در بخش پشتی این جارو برقی نیز فیلتری از جنس میکروکربن فعال وجود دارد که از مکنده موتور محافظت می‌کند.[خرید جاروبرقی سایا مدل لوتوس]البته باید پس از هر بار استفاده از جارو، این فیلتر را تمیز کنید. بیشترین توان مکش در جاروبرقی سایا مدل Lotus ۲۰۰۰ وات است که با درجه‌ای قرار گرفته روی بدنه دستگاه، می‌توان آن‌را تنظیم کرد. وجود ۴ سری گوناگون، شما را در تمیز کردن انواع سطوع و گوشه کنارهای منزل کمک خواهد کرد. بنابراین با این جارو هیچ نقطه‌ای تمیز نشده باقی نخواهد ماند.

جمع بندی

اگر به دنبال خرید یک جاروبرقی مناسب برای استفاده خانگی هستید؛ قیمت جاروبرقی لوتوس سایا در بازار فعلی می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این جارو با وزن مناسب، توان خوب و البته امکاناتی که دارد؛ می‌تواند همراه خوبی در نظافت منازل شما باشد. رنگ‌های گوناگون این محصول نیز به شما کمک می‌کند با توجه به هارمونی رنگی لوازم خود یکی را انتخاب کنید.