ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی پاکشوما

پاکشوما

TFB - 96401 ST

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

  • رده انرژی ++A
  • ظرفیت 9 کیلوگرم
  • موتور قدرتمند BLDC
  • شستشوی خودکار دیگ
  • دور موتور 1400 دور در دقیقه
  • 16 برنامه اصلی و 3 برنامه کمکی
  • قابلیت اضافه کردن لباس حین شستشو
  • مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم
  • گارانتی 24 ماهه پاک سرویس

  • مشخصات
  • نقد و بررسی
مشخصات کلی
نوع مخزن درب از جلو
نوع موتور تسمه‌ای BLDC
ظرفیت دیگ ۹ کیلوگرم
سرعت چرخش موتور ۱۴۰۰ دور در دقیقه
دستگاه نمایش وضعیت صفحه نمایش
زاویه باز شدن در ۱۸۰
جهت بازشدن در به سمت چپ
میزان مصرف آب C
میزان مصرف برق A++
پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص لباس بچه (Baby Care) شست‌وشوی سریع
امکانات اضافه کردن لباس حین کار
سایر توضیحات دارای ۱۶ برنامه شستشو اصلی و ۳ برنامه کمکی موتور پیشرفته کم مصرف BLDC قابلیت تاخیر در زمان شروع شستشو از ۱ تا ۲۴ ساعت قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن تا ۱۴۰۰ دور قابلیت تنظیم دمای آب تا ۹۰ درجه دیگ الماس

ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-96401

لباسشویی پاکشوما مدل TFB 96401 در دو رنگ سفید و نقره ای با ظرفیت ۹ کیلوگرم به بازار عرضه شده است. این ماشین لباسشویی ایرانی مجهز به یک موتور اینورتر یا BLCD است. این موتور ها نسل جدید موتور لباسشویی هستند که میزان مصرف پایین تر، صدای کمتر و لرزش کمتری دارند و یک گزینه عالی برای انتخاب هستند. نوع مخزن مورد استفاده در ماشین لباسشویی پاکشوما درب از جلو است و دارای طلق محافظ رو درب جهت ایمنی و جلوگیری از اتلاف انرژی می باشد. رنگ بدنه این لباسشویی، نقره ای و پنل آن به رنگ مشکی است. شما می توانید برای مشاوره و اطلاع از قیمت لباسشویی ۹ کیلویی پاکشوما با بخش فروش ری کالا تماس بگیرید. در ادامه به بررسی ویژگی ها و قابلیت های لباسشویی پاکشوما ۹۶۴۰۱ می پردازیم.

ویژگی های لباسشویی ۹ کیلویی TFB-96401

پاکشوما در تولید ماشین لباسشویی های نسل جدید خود، بسیار خوب عمل کرده است و مدل های جذاب به بازار عرضه داشته است. مدل TFB-96401 دارای یک پنل بسیار زیبا با رنگ متفاوت از بدنه است. درب مشکی بزرگ  به همراه پنل نمایشگر زیبا به جذابیت این لباسشویی خوش ساخت افزوده است. ویژگی اصلی این لباسشویی، موتور BLDC است. سرعت چرخش دور موتور نیز در این مدل ۱۴۰۰ دور در دقیقه است که لباس ها را با درصد خشک کن بالاتر آبگیری می کند. . این مدل از لباسشویی پاکشوما مجهز به ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی می باشد.

از امکانات بسیار خوبی که ماشین لباسشویی اینورتر پاکشوما ۹ کیلویی دارد، قابلیت اضافه کردن لباس در حین کار می باشد. با این سیستم دیگر نگران لباس جامانده خود نخواهید بود. صفحه نمایش دستگاه از نوع تمام لمسی است و به راحتی میتوان با آن کار کرد. در این روز ها که کنترل کردن کودکان سخت شده است و باید مدام مراقب آنها باشیم که به وسایل برقی نزدیک نشوند، پاکشوما ایده جالب قفل کودک را در مدل های خود فعال کرده است تا کودک بازیگوش شما تنظیمات دستگاه را برهم نریزد.

قابلیت ضد چروک بودن لباس ها نیز از دیگر مشخصات این مدل است. ماشین لباسشویی پاکشوما ۹ کیلویی مدل TFB-96401 دارای سیستم زمان سنج یا تاخیر در شستشو می باشد که شستشوی لباس ها را از ۱ تا ۲۴ ساعت به تاخیر می اندازد. زاویه باز شدن درب، ۱۸۰ درجه و به سمت چپ است. لباسشویی پاکشوما در حین کار ۵۴ دسی بل و هنگام آبکشی ۷۶ دسی بل صدا ایجاد می کند. دستگیره دستگاه به صورت ارگونومیک طراحی شده است و همچنین دیگ لباسشویی از نوع الماسه است که کیفیت شستشو را بالا برده و مانع از آسیب به بافت لباس ها می شود. سیستم شستشو خودکار و همچنین سیستم کنترل خودکار کف از دیگر امکانات این ماشین لباسشویی خوش خرید ایرانی است.

برنامه های شستشو

لباسشویی پاکشوما TFB-96401 ST دارای ۱۶ برنامه شستشو اصلی و ۳ برنامه کمکی می باشد که کار شستشو را برای انواع البسه و نوع پارچه ها بسیار راحت می کند. برنامه های شستشو شامل شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان، شستشوی ملحفه و روتختی، شستشوی سریع ۱۵ دقیقه ای، شستشوی سریع ۴۵ دقیقه ای، شستشوی البسه حجیم و ضخیم، شستشوی البسه رنگی، شستشوی البسه کودکان، شستشوی البسه ورزشی، شستشو با قابلیت اتوکشی آسان، قابلیت آبکشی اضافه البسه EXTRA RINSE، شستشوی خودکار دیگ و شستشوی Automatic می باشد.

 شستشوی ۱۵ دقیقه ای

 این برنامه برای مواقعی است که خیلی عجله دارید و می خواهید لباس را در کمترین زمان شسته و بپوشید. با این برنامه می توانید ظرف ۱۵ دقیقه لباس خود را برای پوشیدن آماده کنید.

 شستشوی ۴۵ دقیقه ای

یکی دیگر از برنامه های شستشوی لباسشویی مدل ۹۶۴۰۱، برنامه شستشوی لباس در ۴۵ دقیقه است. از این برنامه می توان برای البسه کثیف استفاده کرد و تا ۹۰ درصد لباس را خشک کرد.