ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی پاکشوما

پاکشوما

TFB-86411 WT

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-86411 WT با ظرفیت 8 کیلویی و برنامه های متعدد: شستشو البسه کودکان، ملحفه و روتختی، حجیم و ضخیم و … تولید و به بازار عرضه شده است.

  • مشخصات
  • نقد و بررسی
مشخصات کلی
نوع مخزن درب از جلو
نوع موتور BLDC
ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم
سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه
دستگاه نمایش وضعیت LED
زاویه باز شدن در 180 درجه
جهت بازشدن در چپ
میزان مصرف آب
میزان مصرف برق ++A
پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص قفل کودک
امکانات
سایر توضیحات

ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-86411 WT نوع درب از جلو، دارای بدنه ای به رنگ سفید و درب کروم است. ظرفیت این لباسشویی 8 کیلو بوده که مناسب خانواده هایی با جمعیت متوسط می باشد. به ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-86411 WT رتبه انرژی ++A تعلق گرفته و از نظر میزان مصرف انرژی، جزو محصولات کم مصرف و اقتصادی به شمار می رود.


مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 86411

موتور تعبیه شده در لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما مدل 86411 از نوع BLDC است. موتور BLDC یکی از عوامل مهم و تاثیر گذار در بحث کم مصرف بودن این لباسشویی است. علاوه بر آن طول عمر بالا و همچنین صدا و لرزش پایین آن حین شستشو نیز از دیگر امتیازات مثبت این موتور است. حداکثر سرعت چرخش این موتور 1400 دور در دقیقه بوده که قدرت بالایی در پاک کنندگی لکه و آلودگی را دارد.

اگر می خواهید که لباس های شما حین شستشو، کمترین میزان چروک را پیدا کرده و زمان کمتری را در زمان اتوکشی بخود اختصاص دهد، از گزینه “شستشو با قابلیت اتوکشی آسان” لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل TFB-86411 استفاده کنید. برنامه “تاخیر در زمان شستشو” به شما این امکان را می دهد تا زمان شروع بکار دستگاه را از 1 تا 24 ساعت قبل تنظیم نمایید.

برای شستشوی لباس های نیمه کثیف می توانید از گزینه “شستشوی سریع 15 دقیقه” در ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-86411 WT استفاده نمایید. دمای آب و همچنین میزان دور خشک کن در لباسشویی 86411 پاکشوما، قابل تنظیم بوده و می توان آنها را متناسب با جنس و نوع لباس ها تنظیم کرد. آبکش الماسه این لباسشویی کیفیت و قدرت شستشو را افزایش داده است.

برخی دیگر از برنامه ها و امکانات این مدل از ماشین لباسشویی پاکشوما:

برنامه شستشوی اقتصادی (ECO)
ورودی مستقل آب سرد و گرم
سیستم کنترل کف خودکار
آبکشی اضافه
شستشوی خودکار دیگ
درب الکترومگنتیک
قابلیت شستشوی ملحفه و روتختی، حجیم و ضخیم، البسه کودکان (Baby Care)، ورزشی و نخی و کتان