یخچال و فریزر

یخچال فریزر ساید بای ساید دوو

دوو

DS-3020MW

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

  • کمپرسور DIGITAL INVENTER
  • 124ماه ضمانت تعویض کمپرسور
  • دارای یخساز اتوماتیک
  • سیستم سرمایش سه بعدی
  • بوگیر قدرتمند POWER FULL DEODORIZER
  • سیستم سرمایش هوشمند
  • سیستم مدیریت هوشمند
  • یخچال و آبسرد کن فوق باریک مجهز به فیلتر قدرتمند

  • مشخصات
  • نقد و بررسی
مشخصات یخچال
تعداد طبقات یخچال ۴
تعداد طبقات درب یخچال ۵
تعداد کشو ۲ عدد
سایر ویژگی‌های یخچال
مشخصات فریزر
گنجایش فریز ۲۴۴ لیتر
تعداد طبقات فریزر ۳
تعداد کشوی فریزر ۳
سایر ویژگی‌های فریزر
مشخصات کلی
نمودار مصرف انرژی A+
گنجایش کل به لیتر ۶۸۴
گنجایش کل به فوت ۲۹
محدوده گنجایش کل به لیتر ۵۵۱ تا ۷۰۰
نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
سایر ویژگی‌ها
لزوم اتصال به شیر آب
امکانات یخچال
جهت باز شدن درب یخچال راست
جهت باز شدن درب فریزر چپ
گنجایش یخچال ۴۴۰ لیتر

  • یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3020

    يخچال سايد بای سايد دوو سری پارامو 29 فوت مدل DS-3020 دارای فن اوری های مختلف است که با اخرین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است.

    وجود یخساز اتوماتیک فوق باریک
    فن اوری مدیریت هوشمند
    کمپرسور قدرتمند
    وجود سیستم سرمایش هوشمند Digital Cooling
    فن اوری سرمایش سه بعدی 3D cooling
    تصفیه هوای نانو کربن
    سامانه بار خانگی
    وجود فیلتر جاذب اتیلن

    در یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3020 اشاره کرد.

    طبقه های یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3020 از جنس شیشه ای می باشد که از مقاومت زیادی در برابر فشار دارد. طراحی خاص و خیره کننده يخچال سايد بای سايد دوو سری پارامو نمای آشپزخانه شمارا زیباتر میکند.

    این یخچال ساید بای ساید دوو دسترسی به مواد غذایی را فراهم می نماید. لامپ LED با بازدهی و طول عمر بیشتر نسبت به لامپ های معمولی، حرارت کمتری تولید می کنند و باعث حفظ تازگی میوه و سبزیجات می شود. سری پارامو این یخچال باطراحی مدرن و خاص دارای موتور کمپرسور کم مصرف و اینورتر است.


    طراحی زیبای یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3020

    اگر به دنبال مدل های مدرن و آخرین تکنولوژی روز هستید، ما این محصول را به شما معرفی میکنیم. یخچال فریزر پارامو با طراحی مدرن، استفاده از صفحه ال ای دی مدرن با طراحی گرافیکی و استفاده از لامپ های LED داخلی، به زیباتر شدن آشپزخانه شما کمک میکند.

    در این مدل یخچال برای هر درب یک دستگیره مخفی سراسری تعبیه شده است که دسترسی آسان تر را برای کاربران و مشتریان عزیز فراهم میکند. یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3020 در سه رنگ سفید براق، سفیدمتالیک و استیل به مصرف کنندگان عرضه می گردد.

    کمپرسور اینورتر دیجیتال (Digital Inverter Compressor)

    یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3020MW دارای کمپرسـور اینورتـر دیجیتـال است که بـا عملکـرد بهینه و قابلیــت کارکــرد در 5 ســطح (تــوان خروجــی)، کارایــی بســیار بالاتــری نسـبت بـه کمپرسـورهای معمولـی دارد.

    این یخچال دارای موتور اینورتر دیجیتال 11% کاهش صدا، نسبت به کمپرسورهای معمولی است. فعالیـت ایـن کمپرسـور نوسـان دمـای داخلـی یخچـال را بـه حداقـل میرساند و باعث می شود سبزیجات و میوه را بـرای مـدت زمـان طولانی ‌تـری سـالم و بـا طـراوت نگهداری کند.

    کمپرسـور اینورتر نسـبت به کمپرسـورهای قدیمی و معمولی، 23% انرژی بـرق کمتـری مصـرف مـی‌ کنـد. این موضوع باعث می شود تا ساید بای ساید فرشلند دوو نشــان +A را به معنای 25% مصرف انرژی کمتر نسبت به سطح A داشته باشد.

     

    سیستم کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling)

    این سیستم که سنسور کنترل دما دارد می تواند دمای داخل یخچال و بیرون یخچال را از هم تشخیص دهد و این اطلاعات را به سیستم کنترل دیجیتال انتقال دهد سپس سیستم کنترل دیجیتال این اطلاعات را آنالیز کرده و به کمپرسور انتقال می دهد تا کمپرسور سرمایش مورد نیاز را تامین نماید. با بهره بردن این یخچال فریزر ساید بای ساید از این ویژگی باعث شده تا میوه و سبزیجات برای مدت زمان طولانی تری، سالم و تازه بماند.

    مدیریت هوشمند انرژی یخچال ساید بای ساید دوو مدل DS-3020MW

    نمودار مصرف انرژی نشان +A در مدل DS-3020MW به معنای 25% مصرف کمتر نسبت به بهترین سطح مصرف یعنی A میباشد و قابلیت ذخیره انرژی هوشمند (ECO) دارد که در مصرف انرژی صرفه جویی میکند.

    سامانه ی سرمایش فلزی (Metal Ice Cooling) که 25% مصرف کمتر با نشان انرژی +A و گاز مصرفی R600a از نوع مدرن ترین و سبک ترین گاز کمپرسور یخچال و فریزر و فیلتر تصفیه هوا و فیلتر تصفیه آب نانو کربن و سنسور دمای خودکار و سامانه ی سرمایش الکترونیک (Digital Cooling) که دارای درب هوم بار و آبسردکن خودکار متصل به آب شهری و یخساز خودکار (Turbo ice maker) و پنل لمسی LED و سامانه مدیریت هوشمند و فضای 30 فوت مدل DS-3020 و سامانه ی سرمایش سریع است.