یخچال و فریزر

یخچال و فریزر دوو

دوو

DS-3325MW

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

برند دوو، یکی از برترین برندهای تولید‌کننده یخچال و فریزر در دنیاست. این برند با تولید محصولاتی با کیفیت و متنوع، سعی در تامین نیازهای مشتریان خود دارد. یکی از برجسته‌ترین ویژگی‌های این مدل از یخچال و فریزر دوو، مصرف انرژی بسیار کم آن است. این امر باعث کاهش هزینه‌های انرژی و حفظ محیط زیست می‌شود. این یخچال و فریزر دارای تکنولوژی بدون برفک است که باعث می‌شود کالاهای نگهداری‌شده‌در آن به صورت بیشتری تازگی خود را حفظ کنند و عمر مفید یخچال و فریزر نیز افزایش پیدا کند. این محصول از نوع دو قلو است، یعنی شامل یک یخچال و یک فریزر است که به صورت جداگانه قابل استفاده هستند. این امر باعث افزایش فضای نگهداری و سهولت در دسترسی به مواد غذایی می‌شود. این یخچال و فریزر همچنین دارای آب سردکن است. این ویژگی باعث می‌شود که بتوانید در هر زمانی که نیاز دارید، به آب سرد دسترسی داشته باشید. دوو ، یکی از برندهای برجسته در صنعت لوازم خانگی است که با ارائه محصولات با کیفیت و با دوام، از جمله یخچال و فریزر ساید بای ساید، مورد اعتماد مشتریان قرار گرفته است.

  • مشخصات
  • نقد و بررسی
مشخصات یخچال
تعداد طبقات یخچال ۵
تعداد طبقات درب یخچال ۵
تعداد کشو ۲ عدد
سایر ویژگی‌های یخچال
مشخصات فریزر
گنجایش فریز ۴۴۰ لیتر
تعداد طبقات فریزر ۴
تعداد کشوی فریزر ۲
سایر ویژگی‌های فریزر این یخچال و فریزر دارای تکنولوژی بدون برفک است که باعث می‌شود کالاهای نگهداری‌شده‌در آن به صورت بیشتری تازگی خود را حفظ کنند و عمر مفید یخچال و فریزر نیز افزایش پیدا کند.
مشخصات کلی
نمودار مصرف انرژی A+
گنجایش کل به لیتر ۸۳۰ لیتر
گنجایش کل به فوت ۳۲ فوت
محدوده گنجایش کل به لیتر بیش از ۷۰۰ لیتر
نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
سایر ویژگی‌ها
لزوم اتصال به شیر آب
امکانات یخچال دارای آب سردکن
جهت باز شدن درب یخچال چپ به راست
جهت باز شدن درب فریزر راست به چپ
گنجایش یخچال ۲۴۴ لیتر

یخچال‌های ساید بای ساید یک تحول عظیم در صنعت یخچال و فریزر بوده که دغدغه کمبود جا را در آشپزخانه برای خانوارهای بسیاری رفع کرده است. در حقیقت یخچال‌های ساید بای ساید حجم درونی دستگاه را کم کرده اما این دو مورد را کنار هم قرار داده است که جای زیادی را در آشپزخانه اشغال نکند.