یخچال و فریزر

یخچال فریزر تهران سبحان

تهران سبحان

دوقلو

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

یخچال فریزر دو قلویی نوفراست دیجیتال تهران سبحان دارای رتبه مصرف انرژی +A بوده که این یخچال را در رده محصولات کم مصرف قرار می دهد. این یخچال فریزر دو قلو برای خانواده های معمولی و پر جمعیت مناسب است. 

برای دسترسی آسان و حفظ زیبایی ظاهری، یک نمایشگر دیجیتال بر روی درب یخچال و یک نمایشگر دیجیتال روی درب فریزر قرار گرفته است. نمایشگر این یخچال فریزر دو قلو از نوع LED بوده که کلیدهایی بر روی آن قرار گرفته است؛ هرکدام از این کلید ها وظیفه ی خاصی را دارا می باشند. با توجه به این که وظیفه اصلی نمایشگر، تنظیم کارایی‌ و دمای یخچال است پس بنابراین اگر شما به خوبی دمای یخچال فریزر خود را تنظیم کنید. از یخ زدن و فاسد شدن مواد غذایی خود در امان خواهید بود.

  • مشخصات
  • نقد و بررسی
مشخصات یخچال
تعداد طبقات یخچال 5 طبقه
تعداد طبقات درب یخچال 5 عدد
تعداد کشو 2 عدد
سایر ویژگی‌های یخچال
مشخصات فریزر
گنجایش فریز
تعداد طبقات فریزر 10 عدد
تعداد کشوی فریزر 10 عدد
سایر ویژگی‌های فریزر
مشخصات کلی
نمودار مصرف انرژی
گنجایش کل به لیتر
گنجایش کل به فوت
محدوده گنجایش کل به لیتر
نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
سایر ویژگی‌ها
لزوم اتصال به شیر آب
امکانات یخچال
جهت باز شدن درب یخچال به سمت راست
جهت باز شدن درب فریزر به سمت چپ
گنجایش یخچال

یخچال فریزر دو قلوی تهران سبحان دارای 5 طبقه داخلی، 2 کشو و 5 طبقه در درب یخچال بوده؛ بعلاوه فریزر این محصول دارای 10 کشو شفاف می باشد که می توانید مواد غذایی را جداگانه و با تفکیک در داخل کشوها قرار دهید. یخچال فریزر تهران سبحان دارای یک آبسردکن با مخزن بزرگ داخلی نیز می باشد. استفاده از سیستم ضده برفک نوفراست در این یخچال فریزر باعث که این محصول دچار برفک زدگی نشده و کاربر برای برفک زدایی وقت و انرژی زیادی را مصرف نکند. 

نور داخل یخچال فریزر از طریق لامپ LED تامین می شود که 15 برابر انرژی کمتر و 20 برابر نور بیشتری نسب به لامپ های دیگر دارد؛ بعلاوه این لامپ ها گرمای بسیار کمی نسبت به لامپ های معمولی تولید کرده که باعث می شود اختلالی در سرمایش یخچال ایجاد نکنند.