یخچال و فریزر

یخچال و فریزر سینجر

سینجر

3300W

برای استعلام قیمت تماس بگیرید

یخچال فریزر 3300W سینجر یکی از محصولات باکیفیت و مناسب برای فضاهای کوچک است. این یخچال ازنوع کمبی بوده و یخچال و فریزر بصورت پایین و بالا قرار گرفته اند. این دستگاه برای استفاده در ادارات و شرکت ها و … بسیار مناسب است. یخچال سینجر مدل T3300Wطراحی ساده و زیبایی دارد. دستگیره‌ای روی بدنه دیده نمی‌شود و برای باز کردن در یخچال‌فریزر، از جای دست طراحی‌شده در لبه‌های بین درها استفاده می‌شود. داخل یخچال دارای گنجایش کافی بوده و صندوق میوه نیز در این یخچال در نظر گرفته‌شده است. فریزر دارای دوطبقه است که فضای کافی برای سردکردن و فریز کردن مواد غذایی مختلف را به کاربر می‌دهد. بر روی درب یخچال چهار قفسه تعبیه‌شده. مگنت‌ها و لاستیک‌های دور درها باعث بسته ماندن در و عدم نشست سرما می‌شود و راندمان دستگاه را بالاتر می‌برد.

  • مشخصات
  • نقد و بررسی
مشخصات یخچال
تعداد طبقات یخچال ۳
تعداد طبقات درب یخچال ۳
تعداد کشو ۱ عدد
سایر ویژگی‌های یخچال مجهز به محفظه نگهداری میوه و سبزیجات به طور مجزا دارای نگهدارنده بطری ۲ لیتری بلند و کوتاه سیستم کنترل دما در درجات مختلف مجهز به ترمز درب یخچال فاقد گازهای مضر برای جو زمین پایه‌های قابل تنظیم بخش ۳
مشخصات فریزر
گنجایش فریز ۷۶ لیتر
تعداد طبقات فریزر ۱
تعداد کشوی فریزر
سایر ویژگی‌های فریزر دارای ظرف مخصوص یخ روی درب فریزر
مشخصات کلی
نمودار مصرف انرژی A
گنجایش کل به لیتر ۲۷۳
گنجایش کل به فوت ۱۴
محدوده گنجایش کل به لیتر ۱۵۱ تا ۲۵۰
نوع مقاومت در برابر برفک ندارد
سایر ویژگی‌ها فاقد گازهای مضر برای جو زمین (گاز R۶۰۰-a) پایه های قابل تنظیم دارای خروجی آب در کف یخچال جهت شست شو
لزوم اتصال به شیر آب
امکانات یخچال اخطار باز ماندن درب
جهت باز شدن درب یخچال به سمت راست
جهت باز شدن درب فریزر به سمت راست
گنجایش یخچال ۱۵۵ لیتر

یخچال و فریزر 14 فوت سینجر مدل 3300

یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین برندهای تولید کننده لوازم خانگی در بازار ایران برند سینجر است که توانسته است با تولید لوازم با کیفیت به محبوبیت خوبی در میان مردم دست پیدا کند. یخچال و فریزر سینجر 14 فوت مدل 3300 برای کاربرانی که به فکر تهیه یک فریزر یخچال فریزر جمع و جور همراه با مصرف انرژی و قیمت پایین هستند، محصولی بسیار کاربردی محسوب می‌شود.

طراحی یخچال فریزر سینجر 3300w

پیروی از سادگی و شیک بودن اولین اصلی است که در طراحی یخچال فریزر سینجر 3300w توسط کمپانی رعایت شده است. یخچال و فریزر روی همدیگر قرار گرفته‌اند و برای باز کردن هر کدام درب جداگانه‌ای قرار داده شده است. یخچال فریزر سینجر 3300w در دو رنگ سفید و خاکستری در ویترین مغازه‌ها جای گرفته است. یخچال و فریزر سینجر 14 فوت مدل 3300 دارای ابعاد 55x62.6x163 سانتی‌متر و وزن 55 کیلوگرم است. از جمله مزایای خرید یخچال فریزر 14 فوت سینجر می‌توان به  وزن و ابعاد این محصول جهت حمل و نقل و جای‌گیری آسان در آشپزخانه اشاره کرد. ارتفاع این محصول 163 سانتی‌متر است به همین دلیل دسترسی به بالاترین طبقات هم برای همه امکان پذیر است. در یخچال 4 طبقه و یک کشو تعبیه شده و فریزر نیز دارای دو طبقه است و ظرفیت این یخچال فریزر 155 لیتر است. با توجه به ظرفیت، این یخچال مناسب خانواده های کم جمعیت است.

مشخصات یخچال سینجر مدل 3300 فریز بالا سینجر

فریزر این یخچال سینجر به فناوری No Frost یا همان فناوری ضد برفک مجهز است. یکی از بهترین مزایای خرید یخچال فریزر 14 فوت سینجر درب‌های جادار است. هر دو درب یخچال و فریزر دارای طبقات شفاف است و از همه مهم‌تر در نظر گرفتن جایگاه برای ارتفاع بطری‌های 2 لیتری در قسمت درب یخچال است.
در صورتی که قصد شست‌وشو این مدل یخچال سینجر را داشته باشید، با استفاده از خروجی آب در کف یخچال می‌توانید به آسانی این کار را انجام دهید و بدون نگرانی برای جمع شدن آب درون طبقات به کار خود ادامه دهید.
مصرف انرژی برق در یخچال فریزر سینجر3300w به صورت A است.