یخچال و فریزر

یخچال و فریزر بست

بست

BRB240

18,300,000 تومان

ویژگی های محصول

  • سرمایش دوگانه: دارد
  • نوع آبسردکن: مخزنی
  • نوع کمپرسور: پربازده (HE)
  • بر چسب مصرف انرژی: +A

  • مشخصات
  • نقد و بررسی
مشخصات یخچال
تعداد طبقات یخچال ۴
تعداد طبقات درب یخچال ۳
تعداد کشو ۲ عدد
سایر ویژگی‌های یخچال دارای سیستم روشنایی LED دریخچال. سیستم سرمایشی دوگانه (SYSTEM COOLING TWIN) - سیستم کم صدا. مجهز به سیستم کنترل نوسانات برق در برد الکترونیکی. نوار دور درب ۱۰۰ %قابل شستشو و قابل تعويض (نانوسیلور). سی
مشخصات فریزر
گنجایش فریز ۱۰۰ لیتر
تعداد طبقات فریزر ۴
تعداد کشوی فریزر ۴
سایر ویژگی‌های فریزر
مشخصات کلی
نمودار مصرف انرژی A+
گنجایش کل به لیتر ۴۲۰
گنجایش کل به فوت ۲۴
محدوده گنجایش کل به لیتر ۳۵۱ تا ۴۹۰
نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
سایر ویژگی‌ها
لزوم اتصال به شیر آب
امکانات یخچال
جهت باز شدن درب یخچال راست
جهت باز شدن درب فریزر راست
گنجایش یخچال ۳۲۰ لیتر

یخچال و فریزر 24 فوت بست مدل BRB240

در بازار شاهد برندهای زیادی در حوزه محصولات برودتی هستیم. برندهایی که تمام تلاش خود را می‌کنند تا جایگاه مناسبی در بین کاربران پیدا کنند اما یکی از شرکت‎های فعال در این حوزه که سعی بر تولید محصولات رقابتی دارد، برند بست است. بست با سبد محصولات گسترده خود تا کنون توانسته نظر بسیاری از کاربران را جلب کند اما در این بررسی روی‌سخن ما یخچال و فریزر 24 فوت مدل BRB240 است.

گنجایشی مناسب خانواده‎ای چهار نفره

یخچال و فریزر 24 فوت بست با ظرفیت کلی 420 لیتر که 320 لیتر آن مربوط به یخچال و 100 لیتر آن مربوط به فریزر است، قادر به ارائه ظرفیتی مناسب برای مواد غذایی یک خانواده با جمعیت متوسط است. شما قادر هستید مواد غذایی خود را در بین قفسه‌هایی که قابلیت جابجایی دارند قرار دهید. این امکان به شما اجازه می‌دهد تا با تغییر فضا، حتی ظروف بزرگ و قابلمه‌ها را در بین قفسه‌ها قرار دهید. پیکربندی قفسه‌ها و کشوها در این مدل شامل چهار طبقه یخچال، سه طبقه درب یخچال، دو کشو و در بخش فریزر شاهد چهار طبقه یا چهار کشو هستیم. وزن خالص این یخچال و فریزر برابر با 90 کیلوگرم است که بر اساس ساختار، قادر به تحمل موادغذایی حجیم و سنگین در قفسه‌ها است. روی در یخچال آبسردکن مجهز به مخزن بزرگ داخلی قرارگرفته که بر خلاف دیگر محصولات با آبسردکن نیمه اتوماتیک، شاهد اتمام زود هنگام مایع مخزن نیستیم. اکنون با تعداد زیاد شرکت‎های تولید کننده یخچال و فریزر روبرو هستیم که هر کدام باید به نوعی سهمی از بازار را به دست آوردند. به همین دلیل هر شرکت به ویژگی‌هایی پایبند است تا با امتیاز دادن به خریداران، فروش بیشتر و رضایت مشتری را تضمین کند. شرکت بست هم برای یخچال و فریزر 24 فوت مدل BRB240 خود ویژگی‌های مهمی همچون سیستم گردش هوای دوگانه، لاستیک دور درب ضد باکتری با ساختار نانو و قابلیت شست‌وشو به همراه سیستم کنترل نوسانات برق در برد الکترونیکی را در نظر گرفته است. البته این مشخصات تکمیلی محصول نیست زیرا فن قدرتمند سیستم سرمایشی و مخزن بزرگ داخلی آبسردکن را هم باید به لیست امکانات این مدل اضافه کنید.

سیستم سرمایشی دوگانه (SYSTEM COOLING TWIN)

یکی از مهم‌ترین ویژگی ساختاری مدل BRB240 سیستم سرمایش دوگانه یا SYSTEM COOLING TWIN است. این سیستم سرمایشی عملکرد خنک‌سازی یخچال و فریزر را به طور جداگانه مدیریت می‌کند تا تداخل یا نوسانات دمایی را به حداقل برساند. از این رو به لطف این سیستم سرمایشی، شاهد دمایی مطلوب در تمام بخش‌ها هستیم اما در این میان نباید از یاد برد که این سیستم سرمایشی، جدا از مدیریت بهتر دما، به مصرف بهینه انرژی هم کمک می‌کند. شرکت بست یخچال و فریزر 24 فوت مدل BRB240 را به لاستیک‌های دور درب نانو سیلور مجهز کرده که یک ساختار عالی با طول عمر بالا است. این لاستیک‌ها به دلیل ساختار نانو، قابلیت ضد باکتری داشته و از ورود باکتری به درون یخچال و فریزر جلوگیری می‌کند. برتری این ساختار زمانی مشخص می‌شود که بدانید باکتری‌ها حتی در دمای یخچال هم می‎توانند عاملی برای تخریب مواد غذایی باشند. همچنین این لاستیک‎ها به لطف ساختار نوآورانه، قابلیت شست‌و‌شوی 100 درصدی دارند که تنها با کمی وقت می‌شود آن‌ها را از هر‌گونه آلودگی پاک کرد. وقتی به گذشته‌ای نچندان دور نگاه می‌کنیم، تمیز کردن یخچال و فریزر پر از برفک یکی از چالش‌های هر خانواده بود. فناوری که شاید وجود آن در این سالها به موضوعی بی‌اهمیت تبدیل شده باشد اما اگر خاطره‌ای از برفک‌زدایی یخچال و فریزر داشته باشید، می‌دانید که این فناوری یک نعمت بزرگ است. نوفراست یا ضد برفک از ویژگی‌هایی است که در یخچال و فریزر 24 فوت بست مدل BRB240 دیده می‌شود. این قابلیت نه تنها طول عمر محصول را افزایش می‌دهد بلکه کیفیت محصولات غذایی را حفظ کرده و از آسیب‌پذیری به محتوای داخل یخچال جلوگیری می‌کند.

سخن پایانی و جمع‌بندی

یک محصول با کیفیت و البته اقتصادی برای خانواده‌هایی با جمعیت متوسط که به دنبال یخچال و فریزی کامل با قیمت مناسب هستند. محصولات بست که زیر‌مجموعه‌ای از گروه صنعتی انتخاب هستند، با استقبال خریداران در سطح مطلوبی از محبوبیت قرار گرفته‌اند. این یخچال و فریزر هم با توجه به ویژگی‌های ساختاری مهم از این قاعده مستثنی نیست. محصولی با امکانات روز و قابل قبول و البته گنجایش مناسب که با امکانات خود سعی بر حفظ طعم و کیفیت مواد غذایی دارد. این یخچال و فریزر با وجود مجهز شدن به نسل جدید کمپرسورهای پر‌قدرت با بازدهی بالا، قادر است تا سالها یار خانه و خانواده شما باشد.