یخچال و فریزر

یخچال فریزر الکترواستیل

الکترواستیل

ES27 سری STAR PLUS

21,400,000 تومان

یخچال فریزر الکترواستیل ES27 از محصولات پرفروش الکترواستیل است که 27 فوت گنجایش مواد غذایی داشته و بدون برفک می باشد. رنگ بندی آن شامل سفید چرم، سفید و تیتانیوم می باشد. موتور دستگاه ساخت ایتالیا و نام برند آن ACC می باشد. فریزر آن در پایین و دارای 4 کشو به همراه یک یخساز دستی می باشد و دستگیره های آن مخفی می باشد. محصولات لوازم خانگی با نام پسوند پلاس یعنی بدون دستگیره یا دستگیره مخفی.

  • مشخصات
  • نقد و بررسی
مشخصات یخچال
تعداد طبقات یخچال ۴
تعداد طبقات درب یخچال ۳
تعداد کشو ۲ عدد
سایر ویژگی‌های یخچال
مشخصات فریزر
گنجایش فریز ۱۲۳ لیتر
تعداد طبقات فریزر ۵
تعداد کشوی فریزر ۵
سایر ویژگی‌های فریزر
مشخصات کلی
نمودار مصرف انرژی A
گنجایش کل به لیتر ۳۵۲
گنجایش کل به فوت ۲۷
محدوده گنجایش کل به لیتر ۳۵۱ تا ۴۹۰
نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
سایر ویژگی‌ها
لزوم اتصال به شیر آب
امکانات یخچال سیستم نوفراست (بدون برفک) لامپ LED لاستیک دور درب ضد باکتری صفحه نمایش لمسی سیستم کنترل الکترونیکی سیستم سرمایش و انجماد سریع آبسردکن صدای بسیار کم جریان هوای خنک چندگانه سیستم مصرف اقتصادی فیلتر بوگی
جهت باز شدن درب یخچال راست
جهت باز شدن درب فریزر راست
گنجایش یخچال ۲۲۹ لیتر

یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل مدل ES27 از سری محصولات STAR plus پشت بسته است که بدون برفک بوده و دارای فن گردش هوا برای یکنواخت کردن هوای سرد، یخساز دستی، 4 کشو فریزر نوفراست و عرض 65 می باشد.

یخچال 27 فوت الکترواستیل یک یخچال فریزر بالا پایین است که فریزر آن با 4 کشو و یک یخساز در پایین و یخچال در بالای دستگاه قرار گرفته است. یک فن گرش هوای چند گانه درون یخچال وجود دارد که با مجرای سراسری که درون یخچال شده است، هوای سرد به طور یکنواخت به همه جای یخچال و فریزر می رسد.

شرکت الکترواستیل در چند سال اخیر با استفاده از موتورهای خارجی معتبر و مخفی کردن کندانسور توانسته صدای یخچال فریزر را به حداقل برساند که در مورد یخچال فریزر ES27 الکترواستیل نیز صادق است. محصولات برودتی خانگی الکترواستیل دارای 40 ماه گارانتی است که شامل همه قطعات به غیر قطعات مصرفی و خوردگی بدنه و شکستگی درونی یخچال و فریزر. قیمت یخچال فریزر الکترواستیل 27 فوت در مقایسه با اندازه و حجمی که دارد یک یخچال فریزر اقتصادی و کاربردی است.

یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل مدل ES27

یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل یک یخچال فریزر بلند قامت است با عرض 65 سانتی متر می باشد. ارتفاع آن 2 متر و 10 سانت است به همین جهت برای افراد کوتاه قد پیشنهاد نمی شود. این محصول با کد es27 و نام اختصاصی star به بازار می آید. رنگ این محصول سفید درب چرمی، سفید لمینت و تیتانیوم است. یکی دیگر محصولات مشابه این محصول در الکترواستیل، یخچال فریزر الکترواستیل es20 است با قد کوتاه تر و عرض کمتر.

بدون برفک
27 فوت
دستگیره مخفی
4 کشو فریزر
یخساز دستی

مشخصات فنی و ظاهری که در زیر توضیحات آن داده شده است می تواند تا حدود زیادی شما را در انتخاب درست محصول کمک کند. در غیر اینصورت می توانید با مراجعه به نمایندگی الکترواستیل از نزدیک کلیه محصولات برودتی الکترواستیل را مشاهده کنید.

یخچال فریزر نوفراست

اولین بار شرکت الکترواستیل یخچال فریزر کمبی را تولید کرد و همچنین به عنوان اولین شرکت لوازم خانگی در ایران، یخچال فریزر بدون برفک را تولید نمود. از ویژگی های بارز یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل این است که هم یخچال و هم فریزر بدون برفک است برخلاف سایر برندها که فقط فریزر بدون برفک است.

دستگیره مخفی

شرکت الکترواستیل یخچال فریزر es27 که یه استار هم معروف می باشد با دستگیره مخفی تولید کرده است. این کار باعث شده تا از شکستگی دستگیره ها خلاص شوید و به راحتی بتوانید درب یخچال یا فریزر را باز و بسته نمایید.

موتور یخچال فریزر es27

موتور از اهمیت حیاتی برای خریدار برخوردار است چون گران ترین قطعه و مهمترین آن، موتور یا کمپرسور آن است. شرکت الکترواستیل برای راحت کردن مشتری و کاهش صدای موتور و عمر طولانی آن از موتورهای ACC ساخت ایتالیا استفاده می کند.

طبقات شیشه ای مقاوم

درون یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل دارای 4 طبقه است که به وسیله طبقات شیشه ای مقاوم تقسیم بندی شده است. ارتفاع این طبقات قابل تنظیم است. شیشه بکار رفته در آن قابلیت تحمل وزن سنگین را دارد و در برابر تغییرات دمایی نیز مقاوم است.

نوار دور درب پلاستیکی قابل تعویض

نوار دور درب یخچال از نوع ضد باکتری بوده و به هیچ عنوان محلی برای رشد حشراتی نظیر سوسک نمی باشد. این نوار دور درب قابل تعویض و تمیز کردن است بدون اینکه خاصیت و چسبندگی خود را از دست بدهد.

برنامه تعطیلات

برنامه تعطیلات برنامه ای است که به واسطه آن موتور با حداکثر انرژی کار نمی کند چون زمانیکه شما در مسافرت هستید و درب یخچال کم باز می شود به همین جهت یخچال در استراحت به سر خواهد برد بدون اینکه مواد غذایی شما خراب شود.

ابعاد یخچال فریزر الکترواستیل 27 فوت

ابعاد مهم است و باید هنگام خرید به آن توجه کرد. فضای مورد نیاز یخچال فریزر الکترواستیل 27 فوت طبق زیر می باشد:

ارتفاع: 2100 میلی متر
پهنا: 5/65 سانتی متر
عمق: 713 میلی متر

گرید انرژی A

مصرف انرژی یخچال فریزر 27 فوت الکترواستیل A است که 20% مصرف آن به نسبت B کمتر است. به همین جهت برای خرید یخچال فریزر کم مصرف می توانید از این محصول بهره مند شوید.

صدای باز ماندن درب

اگر درب یخچال یا فریزر باز بماند صدای هشدار به صدا در می آید. در این صورت شما باید درب را ببندید. اگر درب یخچال یا فریزر باز بماند موتور دائم کار کرده و امکان سوختن موتور دارد.