یخچال و فریزر

یخچال فریزر الکترواستیل

الکترواستیل

یونیک پلاس ES23

55,350,000 تومان

نوع یخچال : دوقلو
رنگ : سفید
نوع درب : ساده
نوع دستگره : مخفی
حجم : 635 لیتر
حجم یخچال : 385 لیتر
حجم فریزر : 250 لیتر
گرید مصرف انرژی :+A
فیلتر تصفیه آب :  دارد
بدنه آنتی باکتریال :  دارد
سیستم مصرف اقتصادی :  دارد
جریان هوای خنک چندگانه :  دارد
سیستم کنترل الکترونیکی :  دارد
صفحه نمایش هوشمند لمسی :  دارد
سیستم سرمایش و انجماد سریع :  دارد
یخچال و فریزر بدون برفک No Frost :  دارد
عملکرد ECO برای مصرف بهینه‌ انرژی :  دارد
آب سردکن اتوماتیک (اتصال به آب شهری) :  دارد
یخساز اتوماتیک سه حالته (اتصال به آب شهری) :  دارد
کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling) :  دارد
سیستم برودتی یکنواخت در تمامی طبقات یخچال (Twin Cooling) :  دارد
وزن : یخچال 77.5 کیلوگرم + فریزر 94 کیلوگرم
نوع کمپرسور : اینورتر ACC ساخت ایتالیا
سیستم یخساز و آبسردکن متصل به آب شهری

  • مشخصات
  • نقد و بررسی
مشخصات یخچال
تعداد طبقات یخچال 5
تعداد طبقات درب یخچال 4
تعداد کشو 2
سایر ویژگی‌های یخچال اخطار باز ماندن درب، قفل کودک، صفحه نمایشگر، آبسردکن، سیستم سردکننده سریع
مشخصات فریزر
گنجایش فریز
تعداد طبقات فریزر
تعداد کشوی فریزر 9
سایر ویژگی‌های فریزر
مشخصات کلی
نمودار مصرف انرژی +A
گنجایش کل به لیتر 635
گنجایش کل به فوت 23
محدوده گنجایش کل به لیتر
نوع مقاومت در برابر برفک نوفراست
سایر ویژگی‌ها
لزوم اتصال به شیر آب
امکانات یخچال حفظه بار- دسترسی آسان به داخل، یخسازاتوماتیک متصل به آب شهری
جهت باز شدن درب یخچال راست
جهت باز شدن درب فریزر چپ
گنجایش یخچال 385

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل یونیک پلاس ES23 سفید

یخچال و فریزر دوقلو یونیک پلاس ES23 سفید با یخ‌ساز اتوماتیک و آبسردکن از تولیدات برند خوش‌نام و معتبر برند ایرانی الکترواستیل اسـت. این برند تا به امروز توانسته از نظر رضایت مشتریان و خدمات پس از فروش محبوبیت زیادی به دست آورد. فروشگاه کارینوشاپ به‌عنوان نمایندگی الکترواستیل، عرضه کننده کلیه این محـصولات، با گارانتی و خدمات پس از فروش Electrosteel می‌باشد.

درباره یخچال فریزر الکترواستیل

یخچال و فریزر الکترواستیل مدل یونیک پلاس  یکی از کامل‌ترین یخچال فریزرهای ایرانی می‌باشد. که توسط شرکت الکترواستیل تولید و به بازار عرضه شده. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل دوقلو یونیک پلاس سفید ES23 از نسل جدید نوفراست (بدون برفک) میباشد و در دو نوع موتور SECCOP اتریش و ACC ایتالیا وارد بازار شده. ابعاد یخچال الکترواستیل دوقلو یونیک پلاس es23: ارتفاع 188.8 سانتی‌متر عرض 65.5 سانتی‌متر و عمق 71 سانتی‌متر می‌باشد. این محصول دارای یخچال 5 طبقه شیشه‌ای متحرک و دو کشو مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات و فریزر 9 طبقه و 7 کشویی می‌باشد. زیر هر کشو یک صفحه شیشه‌ای جهت استحکام طبقات وجود دارد. این محصول دارای گرید انرژی A و +A نیز می‌باشد.

ظرافت و زیبایی کیفیت و کارایی با الکترواستیل

شیشه‌های یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل یونیک پلاس  از جنس مقاوم نشکن اسـت. که خیال شما را از قرار دادن هر نوع ظرف درون یخچال راحت می‌کند. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل دوقلو یونیک پلاس سفید es23 دارای فیلتر هوای مجهز به ذغال فعال هسـت. فیلتر یخچال es23 به بو‌گیری یخچال کمک می‌کند و هم  هوای یخچال را از میکروب‌ها و ذرات ریز معلق در هوا پاک‌سازی می‌کند. همچنین باعث حفظ کیفیت ظاهری و ارزش غذایی خوراکی‌های شما می‌شود. یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23 دارای پنل کنترل هوشمند بر روی دستگیره ها برای تنظیم الکترونیکی یخچال اســت و شما از این پنل می‌توانید قابلیت‌هایی مثل : سوپر فریزینگ، سوپر کولینگ، قفل کودک و حالت مسافرت را برای یخچال فعال کنید. با توجه به امکانات فوق العاده یخچال یونیک پلاس ارزش خرید این محصول بسیار بالاست. همچنین در مدل‌های مشابه ایرانی دیگر برندها هیچ یخچالی از نظر کیفیت به یخچال es23 نمی‌رسد.

برای مشاهده یخچال دوقلو الکترواستیل ES23 رنگ تیتانیوم کلیک کنید.

قیمت یخچال در نمایندگی الکترواستیل

با توجه به فروش محصولات الکترواستیل توسط فروشگاه‌های مختلف واحد فروش الکترو استیل نمایندگی فروش محصولات خود را ایجاد کرده. تا مصرف کنندگان به جهت خریدی امن و راحت تر بتوانند کالای خود را تهیه کنند. بهترین مکان برای خرید نمایندگی مرکزی الکترواستیل در تهران واقع در منطقه امین‌حضور است. خرید از نمایندگی الکترواستیل امکان تحویل کالا را بصورت حضوری و انلاین با شرایط مختلف فروش به‌صورت نقد و اقساط برایتان فراهم میکند. شما میتوانید یخچال یونیک پلاس es23 سفید را در نمایندگی الکترواستیل با ضمانت 40 ماهه تهیه کنید.

جدول ویژگی های یخچال الکترواستیل ES23

نوع یخچال دوقلو
رنگ سفید
نوع درب ساده
ظرفیت کل 635 لیتر
ظرفیت یخچال 385 لیتر
ظرفیت فریزر 250 لیتر
فیلتر تصفیه آب [تیک سبز بدون لینک]
بدنه آنتی باکتریال [تیک سبز بدون لینک]
جریان هوای خنک چندگانه [تیک سبز بدون لینک]
سیستم کنترل الکترونیکی [تیک سبز بدون لینک]
یخچال و فریزر بدون برفک No Frost [تیک سبز بدون لینک]
عملکرد ECO برای مصرف بهینه‌ انرژی [تیک سبز بدون لینک]
کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling) [تیک سبز بدون لینک]
نوع کمپرسور  اینورتر ACC ساخت ایتالیا
سیستم سرمایش و انجماد سریع   [تیک سبز بدون لینک]
آب سردکن اتوماتیک (اتصال به آب شهری) [تیک سبز بدون لینک]
حجم بیرونی 40 فوت
آب ریز دارد
گارانتی 40 ماه ضمانت، 60 ماه ضمانت موتور

شباهت و تفاوت یخچال الکترواستیل دوقلو یونیک پلاس ES23 یا پرایم ES24

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل مدل یونیک پلاس  از نظر ویژگی به یخچال و فریزر دوقلو الکترواستیل مدل پرایم   ES24 شباهت زیادی دارد. حجم خالص هر دو برابر 702 لیتر (385 لیتر یخچال و 317 لیتر فریزر) اســت. و دارای دو موتور ایتالیایی و اتریشی اسـت. این یخچال هم دارای 5 قفسه شیشه‌ای 2 کشو مخصوص نگه‌داری میوه و سبزیجات و درب بار برای قرار دادن بطری‌های نوشیدنی هست. فریزر 10 کشویی این محصول هم به یک صفحه شیشه‌ای در کف برای استحکام بیشتر مجهز اســت. اما یخچال فریزر دو قلو الکترواستیل مدل یونیک پلاس es23 دارای آبسردکن و یخساز فول اتوماتیک اســت. که قابلیت اتصال به آب شهری را نیز دارد. برخلاف مدل پرایم که آبسردکن و یخساز نیمه اتوماتیک دارد.

مزایا و معایب هر دو محصـول

هر دو این مدل‌ها از نوع دوقلو هستند. یعنی یک یخچال و یک فریزر نوفراست در کنار هم و از این لحاظ با هم شباهت دارنند اما تفاوت‌های زیادی با هم دارند:

es23 یا یونیک پلاس دارای درب هوم بار هست اما مدل پرایم es24 ندارد.
یخچال فریزر یونیک پلاس دارای یخساز اتوماتیک است اما پرایم یخساز دستی دارد.
یخچال فریزر یونیک پلاس 9 کشو دارد و پرایم نیز دارای 9 کشو هست.
فریزر مدل یونیک پلاس دارای 4 کشو کوچک و 5 کشو بزرگ، اما مدل پرایم دارای 9 کشو بزرگ.
یخچال فریزر یونیک پلاس و پرایم هردو آبسردکن دارند.
یخچال فریزر دوقلو یونیک پلاس es23 سفید دارای درب هوم‌بار بوده اما مدل پرایم es24 هوم‌بار ندارد.
هر دو مدل نوفراست NoFrost یا بدون برفک هستند.
موتور هر دو ایتالیایی هستند.
گارانتی هر دو مدل 40 ماه می‌باشد.
کمپرسور هر دو بی صدا هستند.

چرا یخچال دوقلو بخریم؟

یکی از مهترین مزایای یخچال فریزر های دوقلو الکترواستیل وجود دو موتور جداگانه است. یخچال‌های دوقلو الکترواستیل از نظر ظاهری شباهت زیادی به یخچال ساید بای ساید دارند. ولی ظرفیت بیشتری در اختیار شما قرار می‌دهند. و مناسب برای خانواده‌های پر جمعیتی اسـت که فضای زیادی برای یخچال و هم فریزر نیاز دارند.

یخچال الکترواستیل بخریم یا پالادیوم ؟

پالادیوم یکی از مارکهای شرکت الکترواستیل است که به تازگی وارد بازار شده. کد و قیمت‌های محصولات پالادیوم مانند الکترواستیل اسـت اما با یک تفاوت کوچک. قیمت محصولات الکترواستیل با پالادیوم حدود چند درصد فرق دارد. در حالیکه تفاوتی با هم ندارند و پالادیوم یک برند جدید اسـت که توسط الکترواستیل گارانتی و تولید شده.

بهترین مدل یخچال فریزر الکترواستیل کدام است؟

کلیه یخچال فریزر‌های تولیدی توسط الکترواستیل از کیفیت بالایی برخوردار هستند. الکترو استیل برای همه سلایق و نیاز های شما امکانات خوبی در اختیارتان قرار می‌دهد. شرکت الکترواستیل با سابقه 45 ساله در تولید انواع یخچال‌های خانگی و صنعتی عملکرد فوق العاده‌ای دارد. بنابراین هر دستگاهی که از این برند  ElectroSteel تهیه کرده باشید. در صورتیکه هماهنگ با نیاز و فضایتان باشد، قطعا یک انتخاب عالی خواهد بود.

یخچال دوقلوی الکترواستیل طرح ساید

حتما شما هم وقتی اسم یخچال دوقلو به گوشتان می‌رسد، ذهنتان پیش یخچال و فریزرهای قدیمی می‌رود. اما الکترواستیل با طراحی یخچال فریزر دوقلو مدل Electro Unique Pluse ES23 هر بیننده‌ای را به چالش می‌اندازد. چرا که در نگاه اول، طراحی این یخچال کاملا مشابه ساید بای ساید اسـت. این یخچال در دو سفید چرمی و تیتانیوم طراحی شده و افراد بسته به سلیقه و دیزاین آشپزخانه خود می‌توانند هر کدام از آن‌ها را انتخاب کنند.

یخچال دوقلو الکترواستیل یونیک پلاس ES23 سفید طرح ساید نه تنها تمام امکانات و زیبایی‌های یخچال‌ ساید بای ساید را دارد بلکه فضای بیشتر، دو موتور جدا و قیمت بهتری هم دارد. به همین دلیل رقیب پرقدرتی برای مدل‌ ساید در بازار اســت.

بنابراین اگر علاقمند به یخچال طرح ساید هستید و از امکانات آن مثل یخ‌ ساز، آبسردکن و هوم بار می‌خواهید بهره‌مند شوید. اما ظرفیت یخچال‌های ساید برای شما کافی نیست، یخچال دوقلو الکترواستیل یونیک پلاس ES23 بهترین گزینه برای شماست.

[ویژگی های یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل طرح سایت مدل یونیک رنگ سفید]

یونیک پلاس es23 غول الکترواستیل

حجم یخچال الکترواستیل مدل Electro Unique Plus ES23، معادل 625 لیتر و وزنی معادل 173 کیلوگرم دارد. در انتخاب یخچال همیشه به ابعاد آن توجه کنید چرا که این غول آشپزخانه قرار است فضایی را در آشپزخانه از آن خود کند و باید با آن فضا منطبق باشد. ارتفاع این یخچال دوقلو 189 سانتی‌متر و عرض آن 130 و عمق آن 71 سانتی‌متر بوده که مناسب برای یک خانواده 3 تا 5 نفره اسـت. از ویژگی‌های ظاهری یخچال مدل Electro Unique ES23 می‌توان به دارا بودن یخساز و آبسردکن درکنار هوم‌بار اشاره کرد. دسترسی آسان به این سه مورد باعث شده تا در هر زمان که نیاز داشتید بتوانید به راحتی بطری‌های پرمصرف مانند آب و نوشیدنی‌های مختلف را برداشته و آب سرد به همراه یخ بنوشید و لذت ببرید.

طبقه بندی داخلی و طراحی داخلی یخچال ES23 الکترواستیل

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل شامل 5 طبقه و دو کشو هسـت. این طبقات فقط به همینجا ختم نمی‌شوند بلکه 4 طبقه دیگر در قسمت و درون یخچال تعبیه شده. و امکان قرار گرفتن نوشیدنی‌های مختلف را فراهم می‌آورد. طبقات داخل کابین یخچال در ارتفاعات مختلفی طراحی شدند تا شما بتوانید بسته به ابعاد مواد تغذیه و ظروف نگهداری خود، آن‌ها را در یخچال بچینید.

گفتنی اسـت که در هنگام باز کردن درب یخچال روشنایی طراحی شده. که از نوع LED و کم‌مصرف هستند. این روشنایی‌ به حدی است، که شما بتوانید به راحتی هر آنچه را که نیاز دارید از یخچال بردارید. بخش بعدی قسمت کابین فریزر بوده که شامل 1 طبقه و 9 کشو است. این طبقات طراحی شدند تا شما بتوانید تمام مواد غذایی را که نیاز به فریز شدن دارند، در آنجا نگهدارید. الکترواستیل به جهت جلوگیری از برفک زدن فریزر شما، آن را به تکنولوژی نوفراست مجهز کرده. پس دیگر نگران دیدن برفک در هیچ قسمت از فریزر خود نباشید.

موتور یخچال دوقلو الکترواستیل ساخت کجاست؟

یخچال دوقلو الکترواستیل یونیک پلاس ES23 سفید مجهز به کمپرسور (موتور) ایتالیا ACC است. این کمپرسور نه تنها به افزایش عمر مفید یخچال کمک می‌کند. بلکه مصرف انرژی را هم تا حد زیادی بهینه سازی می‌کند. این کمپرسور با کیفیت، در کنار قدرت بسیار بالا صدای بسیار کمی نیز ایجاد می‌کند. و حس آرامش در کنار امکانات این محـصول بسیار جذاب خواهد بود.

موتور و کمپرسور یخچال الکترواستیل دوقلو یونیک پلاس es23، قلب تپنده یک یخچال فریزر هستند؛ الکترواستیل با توجه به اهمیت این موضوع در یخچال فریزر مدل Electro Unique ES23 از موتور و کمپرسور ایتالیایی برند ACC استفاده کرده. این موتور باعث افزایش چشمگیر طول عمر یخچال فریزر الکترو استیل شده و مصرف انرژی آن را بهینه کرده. از دیگر مزایای استفاده از این موتورها می‌توان به کم شدن صداهای مزاحم یخچال اشاره کرد. موتور و کمپرسور ایتالیایی قرار گرفته در این دستگاه باعث شده تا رده انرژی این یخچال +A باشد.

رنگ بندی یخچال دوقلوی الکترواستیل

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل ES23 در 2 رنگ سفید چرمی و تیتانیوم تولید شده. شما می‌توانید با توجه به دکوراسیون آشپزخانه خود، رنگ موردنظر را خریداری نمایید.

ابعاد یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل ES23 سفید

یخچال فریزر الکترواستیل ES23 دارای ابعاد : ارتفاع 189 سانتیمتر، عرض 130 (یخچال فریزر در کنار هم) و عمق 71 سانتی‌متر است.حجم داخلی یخچال es23 برابر با 40 فوت اسـت.

ظرفیتی که این یخچال دوقلو Electrosteel در اختیار شما می‌گذارد. به ترتیب یخچال 385 لیتر و برای فریزر 250 لیتر اسـت. این یخچال دوقلو زیبا و کارآمد در کل ظرفیتی معادل 635 لیتر در اختیارتان میگذارد. که می‌توان گفت برای یک خانواده پر جمعیت ایده آل است.

فناوری Twin cooling در یخچال فریزرهای الکترواستیل


یخچال‌های الکترواستیل و بخصوص مدل دوقلو یونیک ES23 سفید با داشتن توانایی‌هایی از قبیل تکنولوژی خنک‌کنندگی دوگانه، کمپرسورهای پرقدرت و کم مصرف، یخساز اتومات، فیلتر تصفیه آب، محفظه‌ها و کشوهای منعطف و جادار، طراحی بدنه با ابعاد مناسب و… بعنوان کالایی هوشمند، کارآمد و مقرون ‌به ‌صرفه مشهور‌اند. در یخچال‌هایی که از تکنولوژی twin cooling یا خنک گنندگی دوگانه بهره می‌برند رطوبت مواد غذایی تا 70 درصد حفظ می‌شود. این رقم در یخچال‌های معمولی تنها 30 درصد است.  به کمک این تکنولوژی میو‌ه‌ها و سبزیجات حتی با گذشت چندین روز در یخچال هم دچار پلاسیدگی و تغییر طعم و رنگ نمی‌شود.

نحوه عملکرد تکنولوژی خنک کنندگی دوگانه به این گونه است که گردش هوای داخل فریزر و یخچال بطور کلی از یکدیگر جداست. همین جدایی باعث می‌شود تا ضمن حفظ رطوبت ضروری مواد غذایی داخل یخچال، محیط داخل فریزر خشک و خنک باقی بماند. با این ترفند دیگر ماست و پنیری که داخل یخچال دارید بوی نامطبوع ماهی داخل فریز را به خود نمی‌گیرد. تکنولوژی خنک‌کنندگی دوگانه با حفظ تر و تازگی مواد مغذی و ارزشمند مانند میوه‌ها و سبزیجات باعث می‌شود تا عادات غذایی سالم در خانواده‌ها برقرار شود.

یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل با یخساز اتوماتیک

یکی از امکاناتی که در بیشتر یخچال‌های ساید در نظر گرفته میشود. وجود آب سرد کن و یخساز اتوماتیک هست. که با اتصال به آب شهری یا دستگاه تصفیه، آب خنک یا یخ به میزان کافی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

نکته قابل توجه در مورد یخساز این مـحصول این‌ است که یخ به 3 صورت قالبی، خورد شده و آب یخ می‌باشد.

نکته: پنل یخساز یخچال es23 ساخت ایتالیا است. و به دلیل کیفیت بالا بنابراین نباید نگران خرابی آن باشید. در‌ضمن وجود فیلتر تصفیه هم به افزایش عمر دستگاه یخساز کمک می‌کند.

فضای داخل یخچال دوقلو یونیک پلاس ES23 سفید

همانطور که قبلا هم اشاره شد مـحصـول با کیفیت و پرفروش یخچال دوقلو مدل یونیک پلاس فضای بسیار مناسبی در اختیار شما قرار می‌دهد. هم در فضای یخچال و هم در فضای فریزر.

تعداد طبقات یخچال 

یخچال از 5 طبقه اصلی و سه طبقه (شلف) در بخش درب تشکیل شده.

طبقات با شیشه‌های‌ آنتی شوک

تمام طبقات جداکننده شیشه‌ای و قابل تنظیم هستند. و شیشه‌ها ضد شوک بوده و از مقاومت بالایی هم برخوردارند. شیشه‌های بکار رفته، تحمل خوبی در برابر وزن بالا دارند.

2 کشو بزرگ نیز برای قرار دادن میوه‌ها و سبزیجات در نظر گرفته شده که دما و رطوبتی کاملاً مناسب برای این گونه مواد غذایی دارند.

محفظه داخلی فریزر یخچال دوقلو یونیک پلاس ES23

فضای زیاد برای حجم بالای مواد غذایی در قسمت فریزر نیز در نظر گرفته شده. فضای زیاد و گنجایش بالای یخچال الکترواستیل es23 یکی از دلایل انتخاب این محصول زیباست.

تعداد کشوها :

فریزر شامل 9 کشو و یک طبقۀ باز است. تعداد بالای کشوها و همچنین شفاف بودنشان به شما کمک می‌کنند تا به‌راحتی بتوانید مواد فریزری خود را دسته‌‌بندی کرده و به تفکیک در کشوها جای دهید.


دسترسی آسان به یخچال با هوم بار

هوم بار یک از ویژگی‌های جذاب یخچال‌های ساید محسوب می‌شود که یخچال الکترواستیل es23 سفید هم مجهز به هو بار هست. هوم بار که روی درب یخچال قرار گرفته، دسترسی شما را به یک کابین کوچک در داخل یخچال ممکن می‌کند. تا درب یخچال را برای برداشتن لوازم ضروری به تکرار باز نکنید. در این قسمت اغلب بطری‌های نوشیدنی و مواد غذایی پرمصرف، گذاشته می‌شود.

وجود هوم بار از باز و بسته کردن متعدد درب یخچال و فریزر جلوگیری کرده و باعث می‌شود سرمای داخل یخچال هدر نرود.

تنظیم دمای یخچال فریزر الکترواستیل ES23

دسترسی آسان به همه تنظیمات یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو یونیک پلاس ES23 سفید یکی دیگر از ویژگی‌های بارز این محصول ارزشمند می‌باشد.

بر روی دسته های مخفی این محصول صفحه نمایش و پنل لمسی وجود دارد، که به وسیله آن می‌توانید دمای داخل یخچال و فریزر را تنظیم کنید. همچنین دکمه‌های انجماد سریع، قفل کودک و… نیز در قسمت بالای آبریز تعبیه شده اند. همانطور که اشاره کردیم پنل لمسی این مـحصول ساخت ایتالیاست و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار اسـت و خیالتان از طول عمر بالای آن راحت باشد.

یخچال و فریزر دوقلو الکترواستیل ES23 بدون برفک

یخچال الکترواستیل یونیک پلاس کاملاً No Frost یا همان بدون برفک است و خوشبختانه شما دغدغه برفک زدایی را ندارید.

در این دستگاه به سبب سیستم پیشرفته خنک‌سازی و جریان هوا، اصلاً برفکی تشکیل نمی‌شود که نیاز به آب کردن آن را داشته باشید.

جریان هوای چندگانه یخچال الکترواستیل مدل ES23 سری یونیک پلاس

این دستگاه، چندین دریچه در تمام طبقات خود دارد که کمک می‌کند تا هوای سرد به صورت یکنواخت و سریع به تمام طبقات برسد. در نتیجه دمای هیچ طبقه‌ای با دیگری تفاوت نخواهد داشت. پس دیگر نیاز نیست که برای جانمایی مواد غذایی بر اساس اینکه کدام طبقه خنک‌تر است. وقت صرف کنید، چون دما در تمام طبقات یکسان است.

خاصیت آنتی باکتریال Anti bactrial :

بدنه داخلی یخچال‌های الکترواستیل نانوذرات دارند. که هم دائمیست و با شستشو از بین نمی‌روند. و خاصیت ضد باکتری هم دارند و سبزی و میوه امکان ماندگاری بیشتری دارند.

در یخچال دوقلو یونیک پلاس ES23 سفید از لاستیک دور درب آنتی باکتریال استفاده شده است. این لاستیک از نفوذ باکتری و فاسد شدن مواد غذایی جلوگیری می‌کند. از دیگر تکنولوژی‎‌های این یخچال فریزر، قابلیت انجماد سریع آن است.

این قابلیت به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌دهد که با استفاده از پنل قرار گرفته روی درب یخچال به سرعت، زمان و درجه یخچال را کم کنند. سیستم گردش هوای چندگانه، از دیگر قابلیت‌ها و فناوری‌های بکار رفته در یخچال فریزر الکترواستیل است.  این تکنولوژی باعث حفظ کیفیت غذا شده و از فاسد شدن آن جلوگیری می‌کند.


FingerPrint Resistant Stainles استیل ضد لک :

محصولات یخچال فریزر Electrosteel از ورقهای خود رنگ کره ای تولید شده اند. این ورق‌ها مقاوم در برابر رطوبت ، مقاوم در برابر خوردگی ( بیش از 15 سال ) و خاصیت ضد لک دارند.


فیلتر های هوا Refrigerator air filter :

فیلتر موجود در یخچال های الکترواستیل طعم، رایحه و کیفیت غذا را برای مدت طولانی‌تری حفظ میکنند. در این حالت هوا به صورت مداوم از کربن فعال عبور میکند.

سیستم سرمایش و انجماد سریع Super Freezing :

یکی از ویژگی‌های محبوب یخچال الکترواستیل ES23 سفید سیستم‌ سرمایش سریع و انجماد سریع است. با فعال‌سازی سرمایش سریع مواد غذایی، یخچال خیلی سریع خنک می‌شوند. این ویژگی در تهیه دسر و ژله‌ بسیار به شما کمک می‌کند.

در فریزر هم با زدن دکمه انجماد سریع Exprees Freez، دمای فریزر به سرعت کاهش پیدا می‌کند تا مواد غذایی بهتر نگهداری شوند. از انجماد سریع می‌توانید برای سریع‌تر خنک کردن نوشیدنی‌ها هم استفاده کنید.

[انجماد سریع یخچال فریزر های الکترواستیل]

موتور و کمپرسور یخچال فریزر الکترو استیل

براساس قراردادهایی که بین شرکت الکترواستیل و شرکت ایتالیایی ACC وجود دارد. تمامی کمپرسور‌ها و موتور‌های یخچال‌های این شرکت از کشور ایتالیا و شرکت ACC تامین می‌شود. همین موضوع سبب شده تا شاهد کمپرسور و موتورهای قدرتمند با کیفیت در محصولات تولید شده توسط این شرکت باشیم. استفاده از این کمپرسورها و موتورهای ایتالیایی مصرف انرژی یخچال‌های الکترواستیل را پایین نگه داشته و صدای آن‌ها نیز بسیار کم باشد.

یخچال دوقلو الکترواستیل ES23 سفید با سطح مصرف انرژی A که بسیار رتبه خوبی است، تنها 397 کیلووات ساعت در سال، انرژی مصرف می‌کند. در نتیجه با وجود دوقلو بودن نباید نگران مصرف برق باشید چون این دستگاه کاملاً بهینه انرژی مصرف می‌کند.

حاشیه‌ درب‌های یخچال با نوار لاستیکی آنتی‌باکتریال پوشانده شده است. ضمن جلوگیری از ورود باکتری‌ها به داخل یخچال، از هدر رفت هوای سرد هم جلوگیری به عمل می‌آید.

روشنایی کافی با لامپ LED

عمق زیاد و سایز بزرگ یخچال و فریزر نیاز به نور را برای پیدا کردن مواد غذایی ضروری میکند. برای این منظور در این یخچال فریزر لامپ‌های LED که هم روشنایی بالایی دارند و هم مصرف انرژی‌شان بسیار کم است، به کار گرفته شده است.

سیستم روشنایی یخچال الکترواستیل یونیک پلاس es23 تمام فضای یخچال را به‌صورت یکنواخت روشن میکند. روشنایی این محصول بصورت ال ای دی کم مصرف و بشکل نواری درون یخچال قرار دارد.

موتور کاملا بی‌صدا

حداکثر صدایی که از یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل یونیک پلاس es23 سفید به گوش می‌رسد 38 دسی‌بل است. به همین دلیل می‌شود ادعا کرد که یخچال es23 واقعا بی‌صداست.

فیلتر بوگیر و ضد باکتری

در یخچال‌های سری یونیک پلاس ( UNIQUE Plus ) الکترواستیل، به کارگیری فیلترهای بو و ضد باکتری باعث شده که هم سلامت مواد غذایی به خطر نیفتد و هم بوی نامطبوع در یخچال ایجاد نشود.

کیفیت یخچال دوقلوی الکترواستیل

یخچال فریزر الکترواستیل ES23 با وجود موتور ایتالیایی و میزان مصرف انرژی +A علی رغم وجود دو دستگاه و همچنین بهره‌مندی از تمام امکانات یخچال‌های ساید، کیفیت بسیار بالایی دارد و جزو محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین یخچال‌های دوقلوی ایرانی است.

انواع یخچال فریزر الکترواستیل

فریزر صندوقی الکترواستیل
یخچال دوقلو الکترواستیل
یخچال ساید بای ساید الکترواستیل
یخچال کوچک الکترواستیل

ضمانت نامه و راهنمای نصب محصولات الکترواستیل

این محصول دارای 40 ماه ضمانت است که بالاترین سقف ضمانت را در یخچال فریزر های ایرانی داراست. همچنین نصب این دستگاه کاملا رایگان می باشد. اما برای اینکه این محصول شامل ضمانت شود مصرف کننده باید برای نصب آن با شرکت هماهنگ کند و نصب توسط سرویس کار مجاز انجام شود در غیر این صورت محصول فاقد ضمانت خواهد بود.برای برخورداری از خدمات گارانتی 40 ماهه شرکت الکترواستیل، پس از خرید هر یک از محصولات این شرکت، به شرح زیر اقدام نمایید:
سریال محصول را از روی کارتن یا کارت ضمانت همراه محصول پیدا کنید. از طریق تلفن با مرکز خدمات پس از فروش الکترواستیل 3132-051 تماس بگیرید.
و منتظر پیغام و یا تماس از مرکز خدمات پس از فروش الکترو پشتیبان طوس باشید. شبکه گسترده خدمات پس از فروش الکترواستیل با پوشش گسترده در 32 استان کشور تمام تلاش خود را کرده تا بیشترین خدمات را با بیشترین کیفیت در اختیارتان قرار بدهد. جهت اطمینان از اصالت گارانتی به سامانه گارانتی به آدرس www.irangs.ir مراجعه نمایید.خلاصه ویژگی‌های یخچال فریزر الکترواستیل دوقلو یونیک پلاس ES23

سیستم نوفراست(بدون برفک)
رتبه مصرف انرژی A+، A
درب بار
دستگیره مخفی
کندانسور مخفی
فیلتر تصفیه آب
سیستم مصرف اقتصادی
سیستم کنترل الکترونیکی
لامپ LED
جریان هوای خنک چندگانه
لاستیک دور درب ضد باکتری
صفحه نمایش هوشمند لمسی
سیستم سرمایش و انجماد سریع
سیستم برودتی یکنواخت در تمامی طبقات یخچال
سطوح داخلی آنتی باکتریال
آب سردکن اتوماتیک (با قابلیت اتصال به آب شهری)
یخساز اتوماتیک سه حالته (با قبلیت اتصال به آب شهری)
سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling)

خرید یخچال الکترواستیل دوقلو یونیک پلاس ES23 سفید

یکی از کاربردی ترین یخچال فریزرهای دوقلو، یخچال فریزر دوقلو یونیک پلاس ES23 هست. که در عین سادگی  طراحی زیبایی داشته و برای یک خانواده نسبتا پرجمعیت با آشپزخانه‌ای نسبتا وسیع مناسب می‌باشد. از ویژگی‌های ظاهری یخچال فریزر دوقلو الکترواستیل es23 مخفی بودن دستگیره و مجهز شدن به آبسردکن اتوماتیک، یخساز اتوماتیک با مخزن آب و صفحه نمایش لمسی می‌باشد.

طراحی دستگیره یخچال به صورت مخفی است. همچنین روشنایی داخل یخچال و فریزر از نوع LED و کم مصرف بوده و لاستیک دور درب آن ضد باکتری و قابل تعویض می‌باشد.

شرکت الکترواستیل اولین تولید کننده یخچال فریزرهای نوفراست در ایران بوده و مدل یخچال فریزر دوقلو یونیک پلاس ES23 سفید هم دارای تکنولوژی نوفراست بوده. و در هیچ قسمتی از فریزر برفکی مشاهده نخواهید کرد. با توجه به استفاده شرکت الکترواستیل از موتورهای با استاندارد بین المللی در مدل کالاهای خود، یخچال فریزر دوقلو یونیک پلاس دارای رتبه مصرف انرژی A و صدای موتور بسیار کم می‌باشد، بدنه آنتی باکتریال در آن باعث حفظ کیفیت غذا و سبب ماندگاری بیشتر میوه‌ها و سبزیجات میشود.

از دیگر تکنولوژی‌های بکاررفته این مدل محصول، قابلیت سرمایش و انجماد سریع، سیستم گردش هوای چندگانه، سیستم کنترل الکترونیکی، سیستم مصرف اقتصادی، سیستم برودتی یکنواخت در تمامی طبقات یخچال و سامانه کنترل سرمایش الکترونیک (Digital Cooling) در یخچال فریزر الکترواستیل یونیک پلاس می‌باشد.