ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی پاکشوما

پاکشوما

TFB-86414 WT

20,000,000 تومان

ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-86414 WT محصول با کیفیت ایرانی که دارای محفظه شستشوی 8 کیلویی با 16 برنامه اصلی و 4 برنامه کمکی طراحی شده است.

  • مشخصات
  • نقد و بررسی
مشخصات کلی
نوع مخزن درب از جلو
نوع موتور BLDC
ظرفیت دیگ 8 کیلوگرم
سرعت چرخش موتور 1400 دور در دقیقه
دستگاه نمایش وضعیت LED
زاویه باز شدن در 180 درجه
جهت بازشدن در چپ
میزان مصرف آب
میزان مصرف برق
پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص شست و شوی سریع، قابلیت آبکشی اضافی، برنامه شستشوی اقتصادی، تاخیر در شست و شو، شست و شوی لباس کودک (Baby Care)،
امکانات
سایر توضیحات

ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-86414 WT نوع درب از جلو، با بدنه سفید و درب کروم طراحی و تولید شده است. صفحه نمایش تمام لمسی ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-86414 WT علاوه بر ایجاد جلوه ای زیباتر برای محصول، می تواند اطلاعات مهم شستشو را نمایش دهد. این محصول دارای 16 برنامه اصلی و 4 برنامه کمکی شستشو بوده که در ادامه به بررسی برخی از آنها می پردازیم.


مشخصات ماشین لباسشویی پاکشوما مدل 86414

لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل 86414 دارای آبکش الماسه بوده که به دلیل طراحی خاصی که دارد باعث افزایش قدرت شستشو و خشک کن شده و همچنین از آسیب به الیاف لباس ها جلوگیری می کند. شما می توانید با ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-86414 WT زمان آغاز به کار دستگاه را تا 24 ساعت به تاخیر بیندازید. دما و دور خشک کن در این لباسشویی قابل تنظیم می باشد.

موتور بکار رفته در لباسشویی پاکشوما مدل 86414 از نوع موتور BLDC می باشد. حداکثر سرعت چرخش موتور این لباسشویی 1400 دور در دقیقه می باشد. اگر یک یا چند لباس از شستشو جا بماند، بواسطه وجود قابلیت “اضافه کردن لباس” در ماشین لباسشویی پاکشوما TFB-86414 WT، می توانید با ایجاد توقف کوتاهی در فعالیت دستگاه، لباس ها را به محفظه دیگ اضافه نمایید.

برای آنکه لباس های شما حین شستشو به کمترین میزان چروک دچار شود، می توانید از گزینه “شستشو با قابلیت اتوکشی آسان” در لباسشویی 86414 پاکشوما استفاده نمایید. در صورتی که لباس ها نیمه کثیف بوده و آلودگی اندکی داشته باشند و یا برای مواقعی که عجله دارید و می خواهید لباس های خود را در مدت زمان کوتاهی شستشو دهید، می توانید از گزینه “شستشوی سریع 15 دقیقه” استفاده نمایید.

برخی دیگر از امکانات و برنامه های این مدل از ماشین لباسشویی پاکشوما:

 ورودی مستقل آب سرد و گرم جهت صرفه جویی در مصرف انرژی
سیستم کنترل کف خودکار
سیستم شستشوی اتوماتیک
آبکشی اضافی
برنامه شستشوی اقتصادی البسه نخی و کتان
قابلیت تنظیم سرعت دور خشک کن (600 تا 1400 درجه دور در دقیقه)
قابلیت تنظیم دمای آب (20 تا 90 درجه سانتیگراد)
برنامه شستشوی البسه حجیم و ضخیم، رنگی، ورزشی و ملحفه و روتختی
برنامه شستشوی خودکار دیگ
درب الکترومگنتیک