ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی پاکشوما

پاکشوما

UWF 20800

18,100,000 تومان

ماشین لباسشویی درب از جلو پاکشوما مدل 20800 در رتبه مصرف انرژی ++A قرار دارد که میزان مصرف بسیار پایینی دارد و به همین دلیل از پر فروش ترین محصولات پاکشوما میباشد. بعد از انجام فرایند شستشوی لباس ها در ماشین لباسشویی 8 کیلویی پاکشوما، دستگاه سیستم آبکشی اضافه را فعال میکند تا لباس ها آبگیری شوند. تعداد برنامه شستشویی که برای این ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است، 15 برنامه به همراه 5 برنامه کمکی شستشو میباشد که هر کدام از این برنامه کارایی مشخص و مخصوص لباس های خاص برای زمان های خاص میباشد.

  • مشخصات
  • نقد و بررسی
مشخصات کلی
نوع مخزن درب از جلو
نوع موتور Universal
ظرفیت دیگ ۸ کیلوگرم
سرعت چرخش موتور ۱۲۰۰ دور در دقیقه
دستگاه نمایش وضعیت LED
زاویه باز شدن در ۱۸۰
جهت بازشدن در به سمت چپ
میزان مصرف آب C
میزان مصرف برق A++
پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص 15 برنامه شستشو اصلی و 5 آپشن کمکی
امکانات
سایر توضیحات موتور تسمه ای دور موتور 1200 دور بر دقیقه دارای رتبه انرژی ++A دارای 15 برنامه شستشو اصلی و 5 آپشن کمکی نوع نمایشگر: LED

معرفی ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل UFW-20800 سفید

ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل UFW-20800 قادر است که حجم زیادی از انواع لباس ‌ها، ملحفه ‌ها و غیره را به طور کامل شسته و خشک کند. این ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل UFW-20800 سفید دارای موتور تسمه ای بوده و سرعت چرخش موتور آن حدود 1200 دور در دقیقه می باشد. قدرت بالای موتور این دستگاه در خشک کن این امکان را دارد که لباس ‌های شما را به طور کامل آبگیری نماید. میزان مصرف انرژی این دستگاه بسیار پایین خواهد بود. به همین علت است که رتبه انرژی آن ++A می ‌باشد. درب این لباسشویی پاکشوما در جلو آن قرار دارد. از مشخصات دیگر در این ماشین لباسشویی پاکشوما می ‌توان به ابعاد آن اشاره نمود. عرض، عمق و ارتفاع دستگاه به ترتیب 600، 540 و 850 میلی متر می باشد. مدل UFW-20800 در دو رنگ سفید و نقره ای تولید شده است.

 

عملکرد ها و ویژگی های موجود در ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل UFW-20800 سفید

ماشین لباسشویی پاکشوما 8 کیلویی مدل UFW-20800 سفید دارای 15 برنامه اصلی و 5 برنامه کمکی است که کاربر می ‌تواند با توجه به نوع لباس ‌ها و همچنین میزان آلودگی آن ها برنامه مناسب را جهت شستشو انتخاب نماید. در صورتی که لباس‌ ها رنگی هستند می ‌توانید از برنامه شستشوی لباس ‌های رنگی استفاده نمایید و در صورتی که البسه تیره هستند، استفاده از گزینه شستشوی لباس ‌های تیره صحیح خواهد بود. استفاده صحیح از برنامه‌ های ماشین لباسشویی نقش بسیار مهمی در افزایش دوام آن خواهد داشت.