تلویزیون

تلویزیون ایکس ویژن

ایکس ویژن

43XT755

برای استعلام قیمت تماس بگیرید


تلویزیون‌ ایکس ویژن مدل 43XT755 یکی از تلویزیون های هوشمند ایکس ویژن است که از قابلیت ها و ویژگیهای به روز برخوردار است. این تلویزیون مجهز به سیستم عامل اندروید است و این ویژگی به کاربران کمک می‌کند به دنیای نامحدودی از سرگرمی و اطلاعات دسترسی داشته باشند .این تلویزیون دارای پنل LED IPS است و وضوح تصویر آن FULL HD (1920x1080) است که کیفیت تصویری بالاتر از انتظار ارائه می‌دهد. همچنین با وجود دو بلند گوی 10 واتی و برخورداری از سیستم صوتی قدرتمند PureSound ، این تلویزیون صدایی رسا و واضح را به ارمغان می‌آورد.این تلویزیون مجهز به درگاههای USB و HDMI بوده و به راحتی امکان اتصال هر دستگاهی از جمله هارد اکسترنال، فلش و انواع کنسول‌های بازی را فراهم می‌آورد. تیونر دیجیتال داخلی در این تلویزیون شما را از خرید دستگاه گیرنده دیجیتال بی‌نیاز می‌کند.
 

  • مشخصات
  • نقد و بررسی
مشخصات کلی
نسبت تصویر ۱۶:۹
تعداد بلندگوها دو عدد
توان هر بلندگو ۱۰ وات
کیفیت تصویر Full HD
رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰
تیونر (تلویزیون دیجیتال داخلی) DVB-T۲
اندازه صفحه نمایش ۴۳ اینچ
امکانات ویژه تلویزیون
نوع رابط هوشمند (سیستم عامل) Android
پردازنده چهار هسته‌ای
تعداد درگاه‌های HDMI سه عدد
مشخصات کیفی تصویر پشتیبانی از شبکه های HD صداوسیما
امکانات و قابلیت‌ها BMP H.۲۶۴
توضیحات درگاه‌های USB MP۳/AAC/HE-AAC/AC۳ JPEG
توان خروجی کلی صدا مجهز به سیستم صوتی بسیار قدرتمند Pure Sound
سایر توضیحات تصویر دارای پنل IPS زاویه دید افقی: ۱۷۸ درجه زاویه دید عمودی: ۱۷۸ درجه کنتراست ۱۰۰۰:۱ نرخ تازه سازی تصویر ۶۰ هرتز زمان پاسخ گویی ۶ میلی ثانیه ۱۶.۷ میلیون رنگ پشتیبانی از سیستم های PAL B/G、D/K、I;NTSC-M پشتیب
سایر توضیحات درگاه‌های ارتباطی پشتیبانی از HDMI ARC / CEC
فناوری‌های ارتباطی Wi-Fi شبکه بی سیم Wi-Fi پورت HDMI پورت USB پورت LAN
اقلام همراه H.۲۶۵
تکنولوژی صفحه نمایش
نوع خروجی صدای دیجیتال
نوع صفحه نمایش
تعداد درگاه‌های USB یک عدد
استانداردهای صوتی
نحوه نصب قابلیت اتصال به دیوار
محل قرارگیری بلندگوها پایین قاب

وجود پنل IPD در این تلویزیون کیفیت تصویر از هر زاویع ای را برای بیننده گان فراهم می‌کند. با پنل IPS دیگر مهم نیست کدام زاویه را برای تماشای تلویزیون انتخاب می‌کنید. نمایشگر شما از هر زاویه و نما کیفیت را به چشم‌هایتان هدیه می‌دهد. این پنل قدرتمند و مقاوم در تلویزیون ال ای دی هوشمند ایکس ویژن 43 اینچ مدل 43XT755 این امکان را ایجاد می‌کند که از هر زوایه ای به صفحه نمایش بنگرید، صفحه نمایشگر به اندازه زاویه مستقیم، کیفیت خود را حفظ کند و نور فضای اطراف روی تصویر تاثیر منفی نگذارد. با این قابلیت دیگر مهم در تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن 43 اینچ مدل 43XT755 نیست در کدام زاویه نسبت به صفحه نمایشگر می‌نشینید، زیرا از هر نما و مکان همان تصویری را می‌بینید که از وربه رو دیده می‌شود. علاوه بر آن ، پنل IPS از بازتاب نور محیط روی صفحه نمایشگر ممانعت می‌کند و دیگر در چیدمان محیط خود لازم نیست نگران جایگذاری تلویزیون در فضاهای گر نور باشید.